Revija Reporter
Slovenija

Frančiškovo komuniciranje ni nič drugega kot boj za vernike

20. jan. 2014 14:21 Osveženo: 10:00 / 09. 8. 2017

Deli na:

Zdi se, da papež Frančišek pooseblja tok časa. Vesoljna cerkev je preprosto treba prevetriti in modernizirati, potrebuje večje približevanje človeku, to je vidno z letala, in papež Frančišek samo sledi temu cilju.

Ne kaže, da bi imel kako posebno strategijo komuniciranja, s katero bi gradil svojo percepcijo ali ugled. Frančišek preprosto tak, kot se kaže, resnično je. Njegova identiteta je taka preprosta in papež samo s svojo identiteto dovolj močno komunicira. 

Iz marketinškega vidika pa je verjetno ugotovil, zakaj so cerkve v ZDA polne. Na primer v Memphisu je največ cerkva na število prebivalcev na svetu (vir BBC). Seveda to niso katoliške cerkve, temveč razne struje in neodvisne cerkve. Zato ker med temi cerkvami vlada konkurenca in se borijo za vernike. Frančiškovo komuniciranje ni nič drugega kot boj za vernike.