Dars zanika nepravilnosti pri razpisu za elektronsko cestninjenje
31. mar. 2016 4:00 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017


Na Darsu so danes odločno zavrnili namigovanja o prirejanju ponudbe za izvedbo elektronskega cestninjenja. "Ponudbe, ki smo jih prejeli do 15. oktobra lani, smo 17. decembra tudi odprli," je včeraj v izjavi novinarjem dejal svetovalec Darsove uprave Bojan Banfi.
Da je bila ponudba za izvedbo elektronskega cestninjenja prirejena, saj da so ponudbe pred uradnim odprtjem že odprli, kar naj bi kazale tudi fotografije pisemskih pošiljk, je sicer v torek poročala POP TV.
Banfi zapleta včeraj ni podrobneje komentiral, saj postopek javnega naročila še poteka. Je pa zatrdil, da Dars pri vseh ponudbah ščiti interese ponudnikov in sebe kot naročnika, ter da je ponudbe do odpiranja hranil v varni sobi, ki je pod video nadzorom. "Namigovanja, da smo prirejali ponudbo, zavračamo," je bil jasen.
Po njegovih besedah je na fotografijah jasno videti, da je bila pečatna vrvica na pošiljki tako sredi oktobra lani, ko je bilo predvideno odpiranje ponudb, ki pa so nato zaradi revizijskega zahtevka ostale zapečatene, kot 17. decembra, ko so ponudbe dejansko odprli.
Dodal je še, da so imeli vsi ponudniki pred odpiranjem ponudb možnost vpogleda v svojo dokumentacijo in takrat pripomb ni bilo, prav tako ni bilo pripomb na zapisnik, ki so ga naredili ob odpiranju.
Namige, da izbrani ponudnik dokumentacije ni oštevilčil, je Banfi pospremil z besedami, da ne more komentirati, kako ponudnik izpolnjuje ponudbo.
Glede debeline posameznih fasciklov pa je pojasnil, da Dars pri pregledih razpisne dokumentacije vedno ščiti poslovno skrivnost posameznega ponudnika, zato dele ponudbe, ki veljajo za poslovno skrivnost, prekrije s samolepilnimi lističi, zaradi katerih se lahko dokumentacija nekoliko odebeli.
Da so namigovanja o prilagajanju razpisov neprimerna, so se že v torek za POP TV odzvali tudi na Telekomu Slovenije, ki ga je Dars skupaj z norveško družbo Q-Free izbral kot najugodnejšega ponudnika za izvedbo elektronskega cestninjenja. Njihova ponudba je vredna 99,99 milijona evrov oziroma 121,99 milijona evrov z DDV.
Ponudbe za elektronsko cestninjenje so sicer oddali tudi konzorcij Iskratela in slovaškega Skytolla (110,11 milijona evrov brez DDV), Cetis skupaj z Autostrado in družbo Inženiring Informatika (114,6 milijona evrov brez DDV) ter Kapsch TrafficCom (114,96 milijona evrov brez DDV).
Postopek javnega naročila še poteka. Dars je doslej prejel en zahtevek za revizijo, tega je podala družba Kapsch TrafficCom. Njen direktor Jože Hebar je včeraj za STA pojasnil, da so zahtevek za revizijo vložili, ker so ocenili, da sta bila v postopku izbire izvajalca kršena zakonodaja in načelo transparentnosti.
Drugi neizbrani ponudnik Cetis (skupaj z Autostrado in družbo Inženiring Informatika) trenutno še preučuje dodatna pojasnila, ki so jih v torek dobili od Darsa. Kot so povedali za STA, se bodo glede morebitne pritožbe odločili v zakonskem roku, to je do konca prihodnjega tedna.
V Iskratelu, ki se je za posel potegoval skupaj s slovaškim Skytollom, za zdaj še niso odgovorili na vprašanje STA, ali bodo vložili revizijski zahtevek.
Banfi je medtem dejal, da bodo z vsemi revizijskimi zahtevki, če jih bo poleg Kapscha vložil še kateri od ostalih dveh neizbranih ponudnikov, razpolagali nekje do 10. aprila. Postopek bo nato, tako Banfi, tekel skladno z zakonom o javnem naročanju.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke