V odgovoru na vprašanje nepovezane poslanke Alenke Bratušek, kdo je kriv in odgovoren za vse, kar se je v zadnjem mesecu dogajalo v Luki Koper, je bil Cerar jasen: odgovornost nosi vodstvo. Ker je prišlo do blokade, bo zaradi škode, ki je nastala, nekdo tudi moral nositi odgovornost.
V zvezi z nameravano zamenjavo treh nadzornikov Luke Koper, od katere je Slovenski državni holding (SDH) kasneje odstopil, je Cerar pojasnil, da za kadrovanje v Luki in v drugih državnih podjetjih ni pristojna vlada, ampak SDH. "Ta vlada spoštuje načela korporativnega upravljanja - kadrovanje se dogaja strokovno po določenih merilih in pri tem bomo vztrajali," je zatrdil.
Medtem ko je bila Bratuškova kritična do ravnanja vlade v zvezi z Luko Koper in je premieru v okviru poslanskega vprašanja navrgla kar nekaj obtožb, so v ZL zaskrbljeni nad morebitno privatizacijo Luke. Matej T. Vatovec meni, da projekt javno zasebnega partnerstva za drugi železniški tir Koper-Divača brez privatizacije ni izvedljiv. Cerarja je vprašal, kako namerava vlada pritegniti zasebne investitorje za projekt, jim bo podelila koncesijo za izgradnjo tretjega pomola oz. kaj jim namerava ponuditi v zameno za sodelovanje pri projektu.
Premier je poudaril, da podelitev koncesije ne pomeni privatizacije, saj infrastruktura po preteku koncesije preide v last države. Za drugi tir bo koncesijo dobilo podjetje 2TDK, ker pa prihodki od uporabnine ne bodo zadoščali za investicijo, bo treba poleg plačila razpoložljivosti s strani države zagotoviti še dodatne komercialne prihodke.
To pomeni, da je treba k projektu pritegniti zasebne investitorje, je dejal Cerar in dodal, da bodo podrobnosti definirane v posebnem zakonu, ki je v pripravi. "Naloga države kot koncedenta je, da poišče takšne investitorje, ki bodo zagotavljali dogovorjeno raven storitev na ekonomsko vzdržen način," je še pristavil in vnovič zatrdil, da vlada z drugim tirom misli resno.