Podobno se je hvalil tudi 2. oktobra lani, ko je navedel za odstotek višji delež visoko izobraženih.
Toda problem je v tem, da na spletni strani Slovenske oglaševalske zbornice, ki objavlja podatke MOSS (Merjenje obiskanosti spletnih strani), sploh ni Požareporta. Ko ga je novinar Financ Jure Gostiša vprašal, koliko stari so ti podatki, mu je Požar priznal: »Nekaj let nazaj, ko smo bili še zraven.«
»Ja kje pa je Požar report? Po moje ga je udba zbrisala s tega seznama. Meni se zdi malo čudno, da ga je Rebeka Dremelj prehitela. Kako je to možno, če pa baje vsi berejo njegove po naročilu pisane članke? Al pa mogoče......Požar laže? A to pa že ne!« je 9. oktobra 2019 spraševala tviterašica Simona.
»Za Moss je potrebno plačevati pristojbino. Na lestvici so torej tisti, ki plačajo. Mi smo pred leti plačevali cca 250 evrov letno, lahko priložim potrdila, smo pa Moss zapustili, ker ga na tržišču nimajo za relevantnega,« je pojasnjeval Požar in nato še dodal: »Zakaj bi nekaj plačevali, kar ni potrebno. Sicer pa, kakšne so to “neodvisne raziskave”, ki jih moraš sam plačevati.«
Ampak prav na te »nerelevantne« in vprašljivo »neodvisne raziskave« se zdaj Požar sklicuje v svojem sredinem tvitu. Poleg tega so ti podatki stari najmanj pet let, saj Požareporta vsaj od leta 2016 dalje ni na MOSS.
»Bil dolga leta na Moss – plačeval kotizacijo. Če ne plačaš, nisi gor. Sprva koristno, saj sem za plačilo k(otizacije – op.p.) dobil tudi demografsko sliko Požareporta. Ko sem ugotovil, da naročnikov oglasov ne zanimajo podatki Moss, ampak GA (Google analytics – op.p.), prenehal plačeval in nisem gor,« je Požar še zapisal 2. oktobra lani.
Zanimivo, da je MOSS, ki ga objavlja Slovenska oglaševalska zbornica, dovolj relevanten za 62 slovenskim portalov, od 24ur, Siol, Žurnal24, Slovenskih novic, RTV Slovenija, Svet24, Dela, Večera, Dnevnika, Financ, Reporterja, Radia 1, Mladine itd. Res pa ni »gor« portalov iz »medijskega imperija« SDS in Požareporta, ki podatke o svoji branosti skrivajo pred javnostjo.
Če se splača objava podatkov vsem omenjenim medijem, zakaj se ne bi tudi Požarju. Morda pa on za naročnike oglasov ni bil dovolj relevanten in njegova branost ni takšna, kot se z njo sam hvali, sicer bi podatke tam javno objavil.