Tony Cetinski - Krik (Deliverable V-T1-T-SG)4490 Svet24.si

Priljubljeni pevec razkril, kako je včasih ...

medved, rjavi medved Svet24.si

Ministrstvo sledilo stroki: Letos bodo odstrelili ...

1711036296-dsc9299-01-1711036248215 Necenzurirano

Afera Dars: poslanca NSi na policiji preverjala, ...

cernivceva 6a PL Reporter.si

Milijon in pol evrov vredne hiše gradbenega ...

620-24-reli1 Ekipa24.si

Grozljivka na reliju! Vsaj sedem mrtvih, 21 ...

matjaž-štraus Njena.si

Delovna akcija: Mojster Matjaž srečen v objemu ...

pogacar Ekipa24.si

Kocine pokonci... Poglejte, komu je Pogačar ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Bo Golobova vlada namesto ceste za Korošce in Belokranjce prednostno gradila cesto za hrvaški turizem?

Deli na:
Bo Golobova vlada namesto ceste za Korošce in Belokranjce prednostno gradila cesto za hrvaški turizem?

Na ne zelo prometen julijski dan se je kolona vila na obeh straneh, na slovenski in po hribu navzdol na hrvaški. - Foto: Šimen Zupančič

Napovedano hitro cesto Koper-Dragonja skoraj bolj kot na slovenski Obali nestrpno čakajo v hrvaški Istri. Časnik Glas Istre tako te dni slovensko vlado sprašuje, kdaj bo zagnala projekt gradnje ceste, ki bi bila menda rešitev za Istro.

Ministrstvo za infrastrukturo je Hrvatom odgovorilo, da je v pripravi nov državnoprostorski načrt, ki predvideva gradnjo štirih cestnih pasov z vso pripadajočo infrastrukturo. O rokih gradnje se v odgovoru niso izrekali.

Še dobro - kaj bi rekli na Koroškem, na Dolenjskem in v Beli krajini, če bi gradnja ceste, od katere bo imel največ ravno hrvaški turizem, dobila prednost pred gradnjo tretje razvojne osi od Koroške do Bele krajine, kjer se je ravno v zadnjih tednih še podaljšala časovnica projekta.

Medtem ko lahko prebivalci obeh zapostavljenih slovenskih regij zgolj nemočno besnijo, čez mejo v Istri ne skrivajo želja in morda celo pričakovanj, da bo Slovenija pohitela z gradnjo ceste, po kateri se bodo na Hrvaško na veliko vozili tuji turisti.

Projekt hitre ceste med Koprom in Dragonjo je sicer star že kar nekaj let in podpirajo ga tudi na Obali, saj bi cesta tamkajšnja mesta razbremenila tranzitnega prometa. Je pa marsikomu sporna trasa. Potem ko so obalne občine leta 2015 požegnale načrt trase, ki bi se izognila naseljem, je država želje domačinov ignorirala in ponudila traso skozi koprska primestna naselja in čez kmetijska zemljišča, zaradi katere je vzniknila močna in glasna civilna iniciativa.