Številni dokumenti in podatki o finančnih tokovih med SDS, njenimi mediji in različnimi madžarskimi podjetji razkrivajo, da ima SDS na voljo skoraj neomejene finančne vire, predvsem iz tujine, tudi za financiranje lastne propagande.
Ali je SDS denar, namenjen njenim medijem, uporabila za politične oglaševalske vsebine in druge oblike politične propagande pred predčasnimi volitvami leta 2018.
Zakaj bi Madžari v Slovenijo pet let nakazovali tolikšne vsote denarja? V ekonomskem smislu je to zgrešena naložba, saj gre za medije, ki imajo slabo gledanost in obiskanost.
Madžarski denar se je v medije SDS stekal tudi v letu 2019, ko je njihovo vodenje prevzel Aleš Hojs. Kakšna je bila pri tem njegova vloga?
Kaj ima z Madžari razvpita posojilodajalka SDS Dijana Đuđič in kaj kaže na možne povezave med madžarskimi nakazili in mednarodno mrežo za domnevno pranje denarja, za katero je po ugotovitvah preiskovalcev več držav Rok Snežič.
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24