Upravljavec Eifflovega stolpa, Societe d'Exploitation de la Tour Eiffel, je v začetku julija uvedel nov sistem za obiskovalce. Sedaj je 50 odstotkov vstopnic, namenjenih obiskovalcem v določenem dnevu, rezerviranih za vnaprejšnji nakup oziroma rezervacijo prek spleta. Prej je bilo za ta namen na stran postavljenih le 20 odstotkov vstopnic.
Vendar pa so za različne tipe obiskovalcev rezervirali tudi različna dvigala. To pa ustvarja dolge vrste.
V času manjšega obiska obiskovalcev z vnaprej rezerviranimi vstopnicami, kot sta zgodnji popoldan in večer, so njim namenjena dvigala včasih pol prazna, na drugi strani pa obiskovalci, ki so vstopnico kupili na licu mesta, čakajo do tri ure. V času visokega obiska pa lahko tudi tisti, ki so vstopnico kupili vnaprej in za točno določeno uro, naletijo na dolgo čakanje.
"Ob potrati v smislu učinkovitosti in nezadovoljstvu obiskovalcev ... je pošlo tudi potrpljenje zaposlenih," je poudaril predstavnik sindikata CGT Denis Vavassori. Zaposleni so tako za sredo napovedali stavko.
Težava po besedah sindikalista ni vnaprejšnja prodaja večjega dela vstopnic, pač pa delitev dvigal. V kolikor bi bila vsa dvigala odprta vsem obiskovalcem, bi se tokovi razdelili bolj enakomerno, je prepričan. A upravljavec ne posluša zaposlenih, so kritični v sindikatu.
Stolp, ki je lani sprejel več kot šest milijonov obiskovalcev, je v preteklosti že izkusil več stavk svojega 300-članskega osebja. Razlogi so bili različni, od žeparjev do vzdrževalnih del.
Zaradi "pošastno" dolgih čakalnih vrst zaposleni pri Eifflovem stolpu grozijo s stavko
31. jul. 2018 6:00
Zaposleni v podjetju, ki upravlja z znamenitim Eifflovim stolpom v Parizu, grozijo s stavko. Razlog je nov sistem dostopa do stolpa za obiskovalce, ki po oceni delavcev ustvarja "pošastno" dolge čakalne vrste, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke