Reporter
Reporter
Naroči

Tudi v Sloveniji rastejo investicije v digitalno oglaševanje


Oglaševalci v Sloveniji bodo letos investicije v digitalno oglaševanje povečali za 25 odstotkov, v povprečju pa bodo tej obliki komuniciranja namenili 290.000 evrov, kaže raziskava, ki sta jo družbi Iprom in Valicon izvedli med slovenskimi odločevalci na področju oglaševanja in trženja.

Slika-3-Investicije-v-digitalno-oglasevanje-po-panogah-2019.png

STA
 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Kot so danes sporočili iz Iproma, je 68 odstotkov od 214 odločevalcev, ki so sodelovali v raziskavi, napovedalo, da bodo svoj proračun za digitalno oglaševanje letos v primerjavi z lani povečali, 29 odstotkov pa jih je odgovorilo, da bo ostal približno enak kot lani.



"Digital tudi na domačem trgu postaja ena od vodilnih oblik oglaševanja, to pa je vzpodbudno dejstvo za vse akterje v panogi," je dejal partner v Ipromu Simon Cetin.

Simon_Cetin_iPROM.JPG
iPROM
Simon Cetin, partner v iPROMu.

Po podatkih mednarodne raziskave AdEx so podjetja in organizacije v Sloveniji leta 2017 v digitalno oglaševanje vložili 47,2 milijona evrov, Cetin pa ocenjuje, da bo v letu 2019 obseg investicij v digitalno oglaševanje občutno presegel 60 milijonov evrov.

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.



Vprašani so med razlogi za uporabo digitalnega oglaševanja najpogosteje navedli učinkovitost takšnega oglaševanja (64 odstotkov), sledile so možnost evalvacije oglaševalske akcije (52 odstotkov), boljša možnost interakcije (45 odstotkov) in transparentnost (44 odstotkov).

Slika-1-Pomembnost-motivatorjev-uporabe-digitalnega-oglasevanja-TOP-7.png

Med oblikami digitalnega oglaševanja bodo letos največ sredstev namenili prikaznemu oglaševanju (29 odstotkov), sledijo iskalni marketing (24 odstotkov) in e-poštni marketing (16 odstotkov) ter oglaševanje v družbenih medijih (12 odstotkov) in video oglaševanje (11 odstotkov).



Med vsemi, ki bodo v letošnjem letu vlagali v digitalno oglaševanje, jih bo največ, 82 odstotkov, v svoje aktivnosti vključevalo oglaševanje v družbenih medijih, 77 odstotkov jih bo uporabljajo iskalni marketing, 73 odstotkov pa prikazno oglaševanje.

Največ bodo za digitalno oglaševanje namenili v storitvenem sektorju, v povprečju 352.000 evrov, ter v trgovini (291.000 evrov) in turizmu (233.000 evrov).

Slika-2-Nacrtovane-oblike-digitalnega-oglasevanja-v-2019-01.png

Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.