Revija Reporter
Magazin

Svetovno prvenstvo v nogometu je bilo fantastična reklama za Hrvaško

STA

19. jul. 2018 6:00

Deli na:

Spletni prispevki, v katerih so od začetka svetovnega nogometnega prvenstva v Rusiji omenjali Hrvaško, so imeli približno 60 milijard ogledov, je objavilo hrvaško podjetje za storitve spletnega oglaševanja Degordian. Po njihovi oceni si je te prispevke ogledalo od dve do dve in pol milijarde ljudi.

Uspeh hrvaške nogometne reprezentance, ki je na svetovnem prvenstvu v Rusiji dosegla srebrno kolajno, so spremljali mnogi svetovni mediji. Od začetka tekmovanja 14. junija je bilo objavljenih približno milijon prispevkov, v katerih so omenili Hrvaško, navaja danes na svojem Facebook profilu eden od ustanoviteljev podjetja Degordian Tomislav Grubišić.

Kot dodaja, je bilo samo na spletnih straneh na Hrvaškem od 13. junija objavljenih več tisoč prispevkov o igrah hrvaške reprezentance na tekmovanju za svetovni nogometni pokal.

"Naši nogometaši so za predstavitev Hrvaške naredili več v mesecu dni, kot mi (preostali štirje milijoni Hrvatov) skupaj od osamosvojitve države - več kot vse institucije, oglaševalske kampanje in odnosi z javnostmi v preteklih 28 letih," je zapisal Grubišić.

Dodal je, da bi bile številke tudi tisočkrat manjše, če se hrvaški nogometaši ne bi uvrstili med 16 najboljših na prvenstvu.