Revija Reporter
Magazin

Slavko Savinšek, baritonist: Opera ima prihodnost, a po vsej verjetnosti ne v taki formi kot danes

Elvira Miše Miklavčič
289

4. dec. 2022 19:00

Deli na:

Slavko Savinšek, baritonist

Primož Lavre

Baritonist Slavko Savinšek se je rodil v Beogradu, v družini Slovencev, ki so se tja preselili leta 1928. V mladosti je bil perspektivni matematik, a ljubezen do petja je očitno prevladala nad naravoslovjem in ga iz rodnega Beograda pripeljala v Slovenijo. Kot sam pravi, te odločitve ni nikoli niti za sekundo obžaloval. Odru ljubljanske je tako zvest že skoraj 30 let, na njem pa je poustvaril več kot 50 različnih vlog.

V intervjuju spregovori tudi o svojem dedku pisatelju Slavku Savinšku in znanih umetnikih, ki so zahajali v njihov dom v Beogradu, ki je služil kot nekakšno zbirališče Slovencev.

Pove tudi, zakaj se mu ne zdi prav, da se v Sloveniji spoštuje predvsem umetnike, ki delujejo v tujini in zakaj se mu zdi pomembno, da Slovenija obdrži model stalnega gledališča.

V  Sloveniji je končal tudi študij ekonomije in se dodatno izobraževal na  področju kulturnega managementa, v okviru katerega izpostavi predvsem področje razvoja občinstva, ki smo ga po njegovem mnenju v Sloveniji povsem zanemarili, a bi mu morali javni zavodi posvečati več pozornosti.

Spregovori tudi  nekaterih vlogah, ki so zaznamovale njegovo kariero in o učiteljih, ki so ga na tej poti spremljali, vključno z veliko damo slovenske opere Ksenijo Vidali Žebre.

Pove tudi, kako gleda na bližajoče se božične praznike in   religioznost, katere poznavanje je zanj ključno za poznavanje umetnosti.

VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24