V intervjuju spregovori tudi o svojem dedku pisatelju Slavku Savinšku in znanih umetnikih, ki so zahajali v njihov dom v Beogradu, ki je služil kot nekakšno zbirališče Slovencev.
Pove tudi, zakaj se mu ne zdi prav, da se v Sloveniji spoštuje predvsem umetnike, ki delujejo v tujini in zakaj se mu zdi pomembno, da Slovenija obdrži model stalnega gledališča.
V Sloveniji je končal tudi študij ekonomije in se dodatno izobraževal na področju kulturnega managementa, v okviru katerega izpostavi predvsem področje razvoja občinstva, ki smo ga po njegovem mnenju v Sloveniji povsem zanemarili, a bi mu morali javni zavodi posvečati več pozornosti.
Spregovori tudi nekaterih vlogah, ki so zaznamovale njegovo kariero in o učiteljih, ki so ga na tej poti spremljali, vključno z veliko damo slovenske opere Ksenijo Vidali Žebre.
Pove tudi, kako gleda na bližajoče se božične praznike in religioznost, katere poznavanje je zanj ključno za poznavanje umetnosti.
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24