V nizu vprašanj in odgovorov, zakaj je do tega prišlo, ostaja še veliko nepojasnjenega in vrsta ugibanj, kaj se je s Šeligovo dramo v kranjskem gledališču v resnici dogajalo od lanskega novembra dalje.
Pišemo o tem, zakaj so se pojavili namigi, da režiser zadevi ni bil kos in zakaj je Aleš Berger v izjavi za Reporter dejal, da bi v tovrstnih primerih gledališče moralo zamenjati režiserja, ne besedilo.
Pa tudi o tem, kako se je na vse skupaj ogorčeno reagirala Fundacija Rudi Šeligo ter javnem pismu, s katerim se je Berger odzval na tovrsten umik Šeligove predstave s sporeda kranjskega gledališča.
Na Bergerjevo pismo je direktor Prešernovega gledališča Kranj Jure Novak podal uradni odgovor, ki pa ni bil najbolj prepričljiv oziroma je v njem postregel z nekaj izkrivljenimi navedbami, tako tistimi, ki se nanašajo na Šeligove dediče, kot tistimi, ki se nanašajo na Strokovni svet gledališča.
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24