Silvan Peršolja, direktor Kleti Brda: Za obiskovalce iz tujine je Slovenija raj na Zemlji
Marko Medvešek
476
6. nov. 2022
20:00
Osveženo: 12:18 / 07. 11. 2022
Deli na:
Promoviramo najprej Slovenijo kot vinsko deželo, kot zeleno deželo, nato pride na vrsto promocija vinorodnega okoliša Brda in šele na koncu promocija blagovne znamke, dolgoletni direktor našega največjega vinarja poudarja vlogo Kleti Brda pri predstavljanju Slovenije v svetu. Silvan Peršolja se zaveda, kako pomemben je tuji trg za razvoj njegove kleti in slovenskega vinarstva nasploh – pri nas je vina še preveč, poudarja. Peršolja je velik zagovornik zadružništva, ki, pri tem vztraja, ni ostanek socializma, temveč je v svetu uveljavljen način pridelave vina ter spoj vzajemnosti in podjetniške učinkovitosti na trgu.
Vsak vinogradnik si želi vinograde zapustiti enake ali še boljše, kot jih je podedoval od prejšnje generacije, pravi Peršolja o predanosti trajnostnemu vinarstvu.
V intervjuju Peršolja razkrije, kdo bolj vžge pri Američanih: Luka Dončić ali Melania Trump.
"Prodaj kmetij je zelo malo, prodajajo se kvečjemu posamične parcele. Redko se zgodi, da relevanten kos zemlje ostane zapuščen, tako zelo nam manjka zemljišč," pove o pomanjkanju vinogradov v Brdih.
Zakaj smo Slovenci postali že pojem za rebulo in nas tuji strokovnjaki cenijo morda še bolj ali vsaj tako kot Italijane.