Mint Butterfield Svet24.si

Izginila hčerka ameriškega milijarderja, ...

duša Svet24.si

Pogovori s pokojnimi ne izčrpajo, ampak pomirijo

gašper bedenčič Necenzurirano

Tonin in Žakelj na policijo prinesla tudi ...

milan kucan sr Reporter.si

Razvnete strasti v SD: Milana Kučana razkuril ...

popovic Ekipa24.si

Velika drama kapetana Celja: Po tekmi z Domžalami...

Ansambel Igor in zlati zvoki Revija Stop

»Vse dni, vse noči« igrajo že lepih 32 let

luka doncic Ekipa24.si

Luka Dončić je postal del izbrancev in podpisal ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Magazin

Podjetja letno namenijo pol milijarde evrov za oglaševanje na stadionih

Deli na:
Podjetja letno namenijo pol milijarde evrov za oglaševanje na stadionih

Foto: Reuters

Velika podjetja zdaj porabljajo skoraj 500 milijonov evrov na leto, da se njihova imena pojavljajo na stadionih po Evropi in ZDA, piše v poročilu podjetja, ki se ukvarja s športnimi podatki, Repucom.

Vsota denarja, ki priteka v evropski nogomet ter ameriško košarko, baseball in hokej, se je povečala za 21 odstotkov v zadnjih treh letih, pri tem posebej prednjačijo telefonske družbe.

Telekomunikacijske družbe prispevajo približno 58 milijonov evrov od skupno 500 milijonov v stadionska sponzoriranja. Navijači se pritožujejo, da na stadionih ni dovolj brezžičnih povezav, družbe pa si to želijo izboljšati.

"Vedno več telekomunikacijskih družb sklepa partnerstva s stadioni, na katerih se želijo predstavljati. Stadioni in dvorane po svetu vedno bolj nadgrajujejo visoko tehnološko spletno infrastrukturo," je dejal predsednik globalne strategije pri Repucomu Glenn Lovett.

Od sezone 2012/13 se je vsota denarja, ki so jo vložile telekomunikacijske družbe na prizorišča v ZDA, povečala za več kot 68 odstotkov (18 milijonov evrov), evropski nogomet pa je v tem pogledu znesek v istem obdobju povečal za 266 odstotkov (14,5 milijona evrov).

Angleški velikan Manchester United se je zavezal, da nikoli ne bo prodal pravic za preimenovanje stadiona Old Trafford, čeprav strokovnjaki ocenjujejo, da bi s tem lahko dobil 45 milijonov evrov na leto.

Povsem drugače je z londonskim Wembleyjem, ki je zdaj povezan z družbo mobilne telefonije EE. Ta naj bi postal najbolje "povezan" stadion na svetu po zaslugi hitre internetne povezave, brezžične povezave in posebne aplikacije Wembleyja za mobilne telefone.