Po poročanju Guardiana pri McDonald'su ocenjujejo, da bo izločitev burgerja s sirom in čokoladnega mleka iz oglaševane otroške ponudbe zmanjšala pogostost naročanja teh izdelkov. Potem ko so pred štirimi leti iz otroškega menija izločili gazirano pijačo, se je število njenih naročil ob otroški malici namreč zmanjšalo za 14 odstotkov.
Ukrep bo v ZDA začel veljati do junija. Povod za njegov sprejem je bila odločitev vodstva družbe, da bodo oblikovali otroški meni, ki bo imel manj kot 600 kalorij in manj kot 650 miligramov natrija. Želijo tudi, da manj kot deset odstotkov kalorij predstavljajo tiste iz nasičenih maščob in dodanega sladkorja.
Burger s sirom, znan pod izrazom cheeseburger, in čokoladno mleko tem standardom ne zadoščata.
Strokovnjaki McDonald's že leta opozarjajo, da je njegov tako imenovani Happy Meal povezan z debelostjo otrok. Družba je v preteklosti že sprejela nekaj ukrepov, kot je zmanjšanje količine vključenega ocvrtega krompirčka in zamenjava jabolčnega soka z bolj zdravim, a mnogi kritiki menijo, da težave s tem niso rešili.
Nekateri poudarjajo, da imajo ključno vlogo starši, ki bi morali otroke odvrniti od prehranjevanja pri tovrstnih ponudnikih. Medvedjo uslugo jim pri tem delajo oglasi na spletu in v drugih množičnih medijih.
McDonald's zadal hud udarec otrokom
18. feb. 2018 13:33 Osveženo: 13:38 / 18. 2. 2018
Ameriška veriga restavracij s hitro prehrano McDonald's bo iz svojega priljubljenega otroškega menija izločila burger s sirom in čokoladno mleko. Namen ukrepa je zmanjšati količino kalorij, natrija, nasičenih maščob in sladkorja. Izdelka bo sicer še vedno mogoče posebej naročiti ob otroškem meniju.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke