Revija Reporter
Magazin

ManuEllin nastop videlo več kot 300 tisoč gledalcev

Reporter

17. maj. 2016 8:15 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017

Deli na:

Nastop slovenske predstavnice ManuElle na Pesmi Evrovizije je v televizijskem prenosu videlo 300.000 slovenskih gledalcev, po Evropi in svetu pa je tekmovanje spremljalo 200 milijonov gledalcev, sporoča RTV Slovenija. Vsega skupaj si je slovenski prenos letošnjega tekmovanja ogledalo 579.300 različnih gledalcev.

Objavljamo sporočilo RTV Slovenija:

Z zmago ukrajinske predstavnice Jamale se je v soboto, 14. maja, v Stockholmu zaključil letošnji izbor za Pesem Evrovizije. Tekmovanje, ki ga sicer spremlja več kot 200 milijonov gledalcev, smo na Televiziji Slovenija prenašali 10., 12. in 14. maja. Podatki gledanosti, ki jih za RTV Slovenija meri AGB Nielsen Media Research, kažejo, da je vsaj minuto prvega ali drugega predizbora ali velikega finala Pesmi Evrovizije 2016 spremljalo 579.300 različnih gledalcev.

Za ManuEllo navijalo več kot 300 tisoč Slovencev!

Prvi predizbor Pesmi Evrovizije je v torek, 10. maja, na TV SLO 2 spremljalo povprečno 5,5 % ali 108.100 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 14 % delež vseh gledalcev televizije v Sloveniji. Dva dni kasneje je drugi predizbor na TV SLO 2 spremljalo povprečno 9,6 % ali 188.300 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 23 % delež vseh gledalcev. Najvišjo gledanost je dosegel prav ManuEllin nastop ob 21:57, ko je TV SLO 2 spremljalo kar 15,4 % oziroma 302.100 gledalcev. Veliki finale Pesmi Evrovizije 2016 je v soboto, 14. maja, na TV SLO 1 spremljalo povprečno 10,6 % ali 207.000 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 34 % delež vseh gledalcev. Vsaj minuto katerekoli oddaje Pesmi Evrovizije 2016 pa je videlo 579.300 različnih posameznikov.

Pesem Evrovizije v znakovnem jeziku!

V soboto, 21. maja, bomo okoli 12. ure na 2. programu Televizije Slovenija predvajali posnetek velikega finala Pesmi Evrovizije, ki bo opremljen s podnapisi in tolmačem v znakovni jezik. Le-ta bo namreč dogajanje na odru in besedila pesmi prevajal v znakovni jezik.

Pesem Evrovizije na MMC RTV Slovenija

V evrovizijskem tednu so na MMC RTV Slovenija zabeležili več kot 400.000 ogledov člankov ter okoli 50.000 ogledov oz. poslušanj spletnih avdio- in video-prispevkov ter oddaj, povezanih s tem največjim evropskim glasbenim dogodkom. Prenos prvega polfinala je prek spleta spremljalo 2.500, prenos drugega polfinala pa 6.500 uporabnikov. Veliki finale si je prek spleta ogledalo okoli 6.000 uporabnikov, okoli 400 uporabnikov pa je spremljalo poseben prenos s tolmačem v znakovni jezik na MMC TV. Vse vsebine, povezane s Pesmijo Evrovizije so zbrane na posebni interaktivni spletni podstrani.