Revija Reporter
Magazin

Izdelki iz domačih krajev osvajajo tržne deleže

Promo

4. sep. 2020 14:19 Osveženo: 20:36 / 04. 9. 2020

Deli na:

V času mednarodnih trgovinskih bojev se spreminjajo tudi odnosi do hrane in preference do prehrambnih izdelko. V ospredje, še bolj kot doslej, prihaja želja potrošnikov po lokalnem in domačem.

Mercator kot največji trgovec v Sloveniji in regiji Adriatik ter vodilni trgovec z lokalno proizvedenimi izdelki, v Sloveniji že vrsto let ponuja tudi izdelke manjših lokalnih proizvajalcev pod oznako Radi imamo domače.

Gospodarska zbornica Srbije pa je nedavno razglasila prve nosilce pečata »Čuvarkuća«, ki potrjujejo poreklo in kakovost lokalno pridelanih izdelkov, med prvimi 75 prehrambnimi izdelki, ki so izpolnili kriterije za pečat Čukvarkuća, pa je kar 19 izdelkov iz Mercatorjeve linije »Okusi moga kraja«. Tovrstni razvoj lokalnih blagovnih znamk kupcem lajša izbiro ter jim omogoča lažji dostop do izdelkov lokalnih proizvajalcev.

Mercatorjevi liniji Radi imamo domače pa se bo kmalu pridružuje še 60 vrst novih izdelkov, ki so nastali v sodelovanju z manjšimi slovenskimi proizvajalci.