Revija Reporter
Magazin

Evropska komisija s kampanjo osveščanja o ohranjanju telesne kondicije tudi v osami

STA

3. apr. 2020 18:10 Osveženo: 18:33 / 03. 4. 2020

Deli na:

Evropska komisija vabi vse, da pokažejo, kaj počnejo doma, da ostanejo čili.

Profimedia

Evropska komisija je sprožila spletno kampanjo #BeActiveAtHome, da bi ljudi spodbudila k ohranjanju telesne kondicije in gibanju, kljub osami na lastnih domovih. Izkušnje črpa iz izjemno uspešne kampanje #BeActive, ki je del Evropskega tedna športa že od leta 2015, so sporočili iz predstavništva komisije v Sloveniji.

Evropska komisija tako vabi vse, da pokažejo, kaj počnejo doma, da ostanejo čili, ter podelijo svoje nasvete in vaje za vadbo z drugimi. Na družbenih omrežjih lahko svoje objave opremijo s ključnikom #BeActiveAtHome z omembo @EUSport na Twitterju in @european_youth_eu na Instagramu, so še zapisali v predstavništvu Evropske komisije.

Da šport koristi tako telesnemu kot duševnemu zdravju posameznika, je ob tem opomnila evropska komisarka za raziskave in inovacije Marija Gabriel. "V teh težavnih časih je bolj kot kdaj prej pomembno, da smo aktivni," je poudarila.