Revija Reporter
Magazin

Bayer 250 otrok peljal v Hišo eksperimentov

Reporter

30. jun. 2015 9:18 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017

Deli na:

Podjetje Bayer je v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste Polje 250 otrokom omogočilo obisk Hiše eksperimentov v Ljubljani. Otroci so prvi dan poletnih počitnic tako preživeli v slovenski prestolnici in si ogledali program Hiše eksperimentov. Za večino otrok je bilo to prvo srečanje z znanostjo na zabaven način, za marsikoga pa tudi prvi obisk našega glavnega mesta. Vsakemu otroku so omogočili tudi malico.

Estera Popovič, vzgojiteljica in prostovoljka ZPM Ljubljana Moste Polje je povedala: »Otroci so se pri znanstvenih poskusih zadrževali dalj časa in z veseljem sodelovali. Zanimivi so se jim zdeli poskusi predstavljeni pri 'barvologiji', saj so sami spoznavali osnovne barve mavrice in se tudi sami igrali s svetlobo.«

Otroci, navdušeni nad poskusi, so povedali, da do sedaj niso vedeli, da je lahko fizika tako zabavna in zanimiva. Čeprav so bili sprva malce zadržani, so se hitro razživeli in uživali v raznovrstnih eksperimentih pod vodstvom prijaznih animatorjev. Hiša eksperimentov je ta dan odprla vrata samo za otroke pod okriljem Bayerjeve dobrodelne akcije.

ZPM Ljubljana Moste Polje je poskrbela za prijave otrok, med katerimi so bili tudi otroci s posebnimi potrebami, iz različnih regij, spremljevalce in malico ter organizirala avtobusni prevoz iz Slovenj Gradca in Celja, Metlike, Ajdovščine in Šentjurja pri Celju, otroke iz Ljubljane in okolice pa so v Hišo eksperimentov privedli spremljevalci ZPM Ljubljana Moste Polje. Otroke so razdelili v pet skupin, da so lahko prav vsi poskusili in doživeli lastno izkušnjo z eksperimentiranjem in znanost spoznali čisto od blizu.

Za otroke je bil to čisto drugačen dan od dni, ki jih preživijo v svojem okolju. Domov so odšli polni vtisov, doživetij in spominov na poskuse, pri katerih so nekateri zelo uživali, ostali pa so preživeli lep družaben dan v našem glavnem mestu. Za Bayer je bila pdpora obiska »še en kamenček v mozaik svojih letošnjih družbeno odgovornih aktivnosti«. Slogan podjetja je sicer »Science For A Better Life« – Znanost za boljše življenje.