ZNP proti oglaševalskemu monopolu največje komercialne televizije
ZNP se ne strinja z zaostrovanjem določb glede popravka. Črtati bi bilo treba tudi neživljenjsko določbo, da je treba popravek objaviti na enakem mestu, na katerem je bil objavljen sporen zapis. Dovolj je, če se določi, da mora biti popravek objavljen na enakovrednem mestu.
V noveli medijskega zakona pa ZNP pogreša tudi določbe, ki bi preprečile oglaševalski monopol največje komercialne televizije in nelojalno konkurenco na tem področju.
ZNP.SI
Ključne besede
Zadnje izjave tedna
Ni treba biti enoten. Enotni so v Severni Koreji
Ernest Petrič
Jože Možina je na TV Slovenija na varnem, ker je desničar
Marko Crnkovič
Ker sem dala košček hrane nutriji, sem morala plačati kazen
Tina Gaber Golob
Otroka sta očeta vprašala, kdaj bo šel delat v McDonald's
Urška Bačovnik Janša