Prijavljeni ste kot
9. jun. 2024
Samo direkcija za infrastrukturo in Družba za avtoceste sta lani odobrila skoraj 200 aneksov. Šest največjih je bilo skupaj vrednih okoli 37 milijonov evrov (z DDV).
29. maj. 2024
Na trasi drugega železniškega tira med Divačo in Koprom so delavci v predoru Lokev danes izkopali še zadnji meter glavne cevi, ki meri 6714 metrov. S tem so izkopali najdaljši predor v Sloveniji, so sporočili iz podjetja 2TDK, ki bdi nad projektom. Dela so stekla 5. novembra 2021. Doslej je bil s 6327 metri najdaljši Bohinjski predor.
3. mar. 2024
Ste se kdaj zamislili nad tem, s kakšno neverjetno lahkotnostjo slovenska država operira z milijonskimi zneski, ko gre za investicije? Sto milijonov tu, sto milijonov tam. Litijska 51 je drobiž v primerjavi z infrastrukturnimi in gradbenimi projekti, ki so bodisi končani, potekajo ali pa jih šele načrtujejo.
24. mar. 2023
Nadzorni svet družbe 2TDK, ki bdi nad projektom drugi tir Divača-Koper, je na včerajšnji seji predčasno odpoklical poslovodstvo družbe in imenoval novo, so zvečer sporočili iz 2TDK. Novi generalni direktor je namesto Pavla Hevke postal Matej Oset, na mestu direktorja pa je Boža Emeršiča zamenjal Marko Brezigar.
30. avg. 2022
Na trasi drugega tira pri Lokvi v občini Sežana so med deli odkrili novo veliko jamo, jamarji pa predvidevajo, da gre celo za večji jamski sistem. Kot je na svojem Facebook profilu zapisal jamar Jaka Jakofčič, so se ustavili v širokem breznu na globini 130 metrov, saj jim je za spust zmanjkalo vrvi, velik prepih pa nakazuje na obsežno najdbo.
13. jun. 2022
Na trasi drugega tira med Divačo in Koprom so danes prebili predor Mlinarji, prvega od sedmih predorov. Infrastrukturni minister Bojan Kumer in predsednik uprave 2TDK Pavle Hevka sta na slavnostnem dogodku izpostavila, da je končno videti luč na koncu predora. Projekt bi se sicer lahko ob rasti cen podražil za do 100 milijonov evrov.
12. jun. 2022
Čeprav je star že 73 let, Stojan Petrič še vedno drži nadzorniško roko nad koncernom Kolektor, ki v Sloveniji in tujini zaposluje več kot pet tisoč ljudi. V skupini je prek 50 družb, razkrivamo zakulisje in poslovanje te lastniške hobotnice.
27. okt. 2021
Potem ko se je v torek na gradbišču viadukta v dolini Glinščice smrtno ponesrečil delavec, so dela na tem gradbišču trenutno zaustavljena, so sporočili iz projektnega podjetja 2TDK. Delovno nesrečo s smrtnim izidom obžalujejo. Kot so zapisali, bo več podrobnosti znanih po zaključku preiskave.
9. jul. 2021
Projektni svet za civilni nadzor nad izgradnjo drugega tira med Divačo in Koprom znova opozarja na pomanjkljivosti projekta. Moti ga predvsem, da ni zastavljen na način, da se hkrati zgradita dve progi, staro pa bi ukinili. "Izrazito veliko korupcijsko tveganje" člani sveta med drugim vidijo pri načrtovanem odvozu izkopanega materiala.
8. jul. 2021
Minister za javno upravo Boštjan Koritnik je Danico Jevšovar, potem ko ga je obvestila, da odstopa z mesta v. d. načelnice upravne enote Maribor, razrešil in bo s 15. julijem za v. d. načelnika imenoval Roberta Pungerla. Hkrati je v teku javni natečaj za izbiro načelnika upravne enote Maribor, rok za prijave se izteče 15. julija.
13. maj. 2021
DZ je po prvi obravnavi noveli zakona o drugem tiru, s katerim je želel del opozicije iz projekta izločiti tuj kapital, prižgal rdečo luč. Da je primerna za nadaljnjo obravnavo je menilo 43 poslancev, 44 jih je bilo proti. Ministrstvo za infrastrukturo in koalicijski poslanci so v razpravi izpostavljali vlogo zalednih držav pri razvoju Luke Koper.
5. maj. 2021
Po dolgih letih takšnih in drugačnih zavlačevanj, prerekanj, zasledovanj tudi parcialnih interesov, vseh pravnih in tudi političnih zapletov, je Slovenija po besedah infrastrukturnega ministra Jerneja Vrtovca končno na točki, ko ni več vrnitve. "Kocka je padla, drugi tir se od danes naprej gradi," je dejal ob podpisu pogodbe za dela na projektu.
20. apr. 2021
Državna revizijska komisija je zavrnila zahtevek avstrijskega Strabaga za revizijo odločitve projektnega podjetja 2TDK, da bo drugi tir med Divačo in Črnim Kalom gradil konzorcij na čelu z domačim Kolektorjem CPG. Komisija je s tem odločila o vseh zahtevkih za revizijo, ki so bili vloženi v vseh fazah oddaje javnega naročila.
15. apr. 2021
Projektni svet za civilni nadzor drugega tira Divača-Koper vztraja pri oceni, da projekt ne poteka optimalno. Posamezne odločitve niso sprejete transparentno, povečujejo se zamude, zato projekt do konca leta 2025 ne bo zgrajen, opozarjajo civilni nadzorniki.
14. apr. 2021
V Levici ostro nasprotujejo udeležbi tujega kapitala pri drugem tiru med Divačo in Koprom. Iz projekta bi ga izločili z novelo zakona o drugem tiru. Kot so poudarili, bi imela udeležba Madžarske, pri kateri vztraja vlada Janeza Janše, številne negativne posledice.
13. apr. 2021
»Očitno minister drugi tir jemlje kot lastni fevd oziroma plen politike in ne kot priložnost, da se gradi javno dobro v korist razvoja in napredka Slovenije, kot sicer minister stalno poudarja v svojih reklamnih nastopih pred javnostjo,« pojasnjuje Vili Kovačič kazensko ovadbo zoper ministra za infrastrukturo Jerneja Vrtovca.
30. mar. 2021
Družba 2TDK je razveljavila odločitev v postopku oddaje javnega naročila za investicijski supernadzor pri gradnji drugega tira Divača-Koper. Kot so sporočili iz družbe, bodo pridobili dodatno pravno mnenje, v najkrajšem času opravili dodatno presojo ponudbe in se nato odločili na podlagi ugotovitev.
14. mar. 2021
Ideologija se zaključi, kjer se začne denar. To se je izkazalo tudi pri projektu gradnje 2. tira železniške proge Divača- Koper. Gradila ga bo družba Kolektor CPG od