Na divjem medijskem vzhodu: Oglaševalski monopol PRO Plusa
Novela medijskega zakona napoveduje obračun z uredniki medijev, ki ne bodo v najkrajšem možnem času umaknili spletnih komentarjev s sovražnim govorom. Ne ureja pa ključnega problema, kako onemogočiti oglaševalski monopol največje komercialne televizije, zaradi katere propadajo ne samo konkurenčne televizije, ampak tudi tiskani mediji.
Prav tako ostaja tudi vprašanje politične neuravnoteženosti in nepluralnosti medijskega prostora. Tudi morebitna nova televizija, ki jo napoveduje največja opozicijska stranka, tega problema ne bo mogla odpraviti.
V tiskani izdaji in v Trafiki za tablične računalnike več o nelojalni komercialni televiziji; o zakonodaji, ki ne odpravlja monopolov v oglaševanju; o zakonu za dušenje svobode govora in izražanja; o spolitiziranem skladu za medije; o političnem pluralizmu v medijih, kjer je na eni strani Milan Kučan, na drugi pa Gregor Golobič; o opoziciji brez medijev.