Poteza je del Volvovega programa za izboljšanje varnosti v cestnem prometu in omejitev števila žrtev prometnih nesreč, ki nosi ime Vizija 2020.
Trenutno modeli ikonske švedske znamke, odvisno od zmogljivosti motorjev, lahko dosežejo najvišjo hitrost okoli 250 kilometrov na uro.
Prvi mož Volvo Cars, ki je v pretežni lasti kitajskega Geelyja, Hakan Samuelsson je dejal, da ima najbolj znani švedski proizvajalec vozil dolgo zgodovino skrbi za varnost in vpeljevanja najnovejših varnostnih rešitev v svoja vozila.
Ob tem je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa priznal, da tehnično omejevanje hitrosti ni čudežna paličica za doseganje višje ravni varnosti v cestnem prometu, je pa vredno po njej poseči, če reši eno samo življenje.
"Želimo začeti razpravo o tem, ali imajo proizvajalci osebnih vozil pravico ali morda celo dolžnost, da v svoje avtomobile vpeljejo tehnologijo, ki spreminja navade voznikov ter omeji negativne posledice prehitre vožnje ali drugih tveganih oblik vedenja za volanom," je dodal.
V Volvu so ob napovedani omejitvi najvišje hitrosti navedli tudi izsledke raziskav, ki so pokazale, da nad določenimi hitrostmi niti najboljše varnostne rešitve ne morejo preprečiti najhujših posledic prometnih nesreč.
Odločitev je sicer pomembna predvsem za uporabnike nemških avtocest, kjer na nekaterih odsekih ni zakonskih omejitev hitrosti. Drugod po Evropi je hitrost omejena večinoma na 120 ali 130 kilometrov na uro. Je pa seveda po vsej Evropi, odvisno od učinkovitosti dela organov pregona, veliko kršitev pravil, vozniki pa z divjanjem in objestno vožnjo pogosto povzročajo hude nesreče.
Omejevanju hitrosti so, podobno kot prevelikemu in prehitremu omejevanju izpustov CO2, do zdaj najbolj nasprotovali trije veliki nemški proizvajalci, ki slovijo po velikih in hitrih avtomobilih.
Volvo bo omejil hitrost svojih vozil na največ 180 kilometrov na uro
5. mar. 2019 11:33 Osveženo: 11:36 / 05. 3. 2019
Švedski proizvajalec avtomobilov v kitajski lasti Volvo Cars bo z letom 2020 hitrost v svojih avtomobilih tehnično omejil na 180 kilometrov na uro, da bi s tem prispeval k varnosti prometa. Odločitev je pomembna predvsem za uporabnike nemških avtocest, saj je drugod po Evropi hitrost na avtocestnem omrežju zakonsko omejena.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke