Z analizo podatkov so tudi ugotovili, da je vlak le nekaj trenutkov pred nesrečo imel hitrost 192 kilometrov na uro, nekaj sekund pred nesrečo pa so bile aktivirane zavore.
"Nekaj minut pred iztirjenjem je strojevodja dobil klic na službeni telefon, da bi dobil navodila smeri, po kateri naj bi peljal do Ferrola. Iz vsebine pogovora in hrupa v ozadju je moč razbrati, da je strojevodja proučeval zemljevid ali kak drug dokument," so še navedli na vrhovnem sodišču Galicije, ki vodi preiskavo nesreče.
Vlak je bil opremljen z dvema "črnima skrinjicama", ki jih je policija prvič ob prisotnosti preiskovalnih sodnikov analizirala včeraj.
Vlak z osmimi vagoni, ki je bil na poti iz Madrida v Ferrol na severozahodu Španije, je iztiril minuli teden v bližini romarskega mesta Santiago de Compostela. Preiskovalni sodnik pa je 52-letnega strojevodjo Francisca Josea Garzona Ama ob koncu tedna že obtožil povzročitve smrti iz malomarnosti v 79 primerih.
Strojevodja vozil 153 kilometrov na uro in telefoniral
31. jul. 2013 5:00 Osveženo: 10:00 / 09. 8. 2017
Strojevodja iztirjenega vlaka v Španiji, zaradi česar je umrlo 79 ljudi, je v času nesreče vozil 153 kilometrov na uro. Hkrati je tudi govoril po telefonu in domnevno proučeval zemljevid ali drug dokument, je včeraj po analizi podatkov z vlaka sporočilo špansko sodišče, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke