Mile Ćulibrk Svet24.si

Umrl izbrisani kralj pleskavic, velik prijatelj ...

Taylor Swift Svet24.si

Nov album Taylor Swift – 31 pesmi, vsaka s ...

Vežnaver Necenzurirano

Afera sodna stavba: ko je država plačala ...

ljudmila novak pl Reporter.si

Ljudmila Novak: »Če nekdo stokrat pove, da sem ...

luka doncic 24 pm Ekipa24.si

Luka Dončić objavil posebno fotografijo ...

Tekmovalci Kmetija 2023 Njena.si

Tekmovalka Kmetije se je poročila

pogacar Ekipa24.si

Kocine pokonci... Poglejte, komu je Pogačar ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Svet

Strojevodja nesrečnega vlaga v ovinek pridrvel s skoraj dvesto kilometri na uro

Deli na:
Strojevodja nesrečnega vlaga v ovinek pridrvel s skoraj dvesto kilometri na uro

Foto: Reuters

Sodišče v španskem mestu Santiago de Compostela je naložilo policiji, naj zasliši strojevodjo hitrega vlaka, ki je iztiril v sredo, pri čemer je po najnovejših podatkih umrlo 80 ljudi. Strojevodja, 52-letni Francisco Jose Garzon je priznal, da je na ovinku, na katerem je omejitev 80 kilometrov na uro, vozil s hitrostjo 190 kilometrov na uro.

Vlak z 218 potniki, ki je bil na poti iz Madrida v Ferrol, je iztiril pri kraju Angrois, približno štiri kilometre od Santiaga de Compostela.

Oblasti so potrdile, da se je število žrtev ene najhujših železniških nesreč v Evropi povzpelo z 78 na 80. 59 poškodovanih ostaja v bolnišnici. 36, med njimi so štirje otroci, jih je v kritičnem stanju, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Med poškodovanimi je več državljanov ZDA in Velike Britaniji, so sporočili z veleposlaništev obeh držav.


Španski premier Mariano Rajoy, ki je obiskal kraj nesreče in poškodovance v bolnišnici, je sporočil, da tako vlada kot pravosodje preiskujeta vzrok tragedije, zaradi katere so v Španiji razglasili tridnevno žalovanje.

Po poročanju časnika El Pais se je strojevodja vlaka na družbenem omrežju Facebook pohvalil, da včasih ni upošteval omejitev hitrosti in da je vozil s hitrostjo 200 kilometrov na uro. Garzon, ki ima 30 let izkušenj, je bil v nesreči lažje poškodovan.

Odsek proge, na katerem se je zgodila nesreča, ni bil opremljen s samodejnim signalnim sistemom, ki bi ustavil vlak v primeru prevelike hitrosti, je sporočil sindikat strojevodij. Uprava železniške družbe Renfe je po drugi strani sporočila, da so bili varnostni sistemi na vlaku ustrezni.

Vlak je imel petminutno zamudo, vendar strojevodje po navedbah sindikata niso bili pod pritiskom, da morajo v takšnih primerih voziti hitreje. Po podatkih virov v družbi Renfe je bil vlak pregledan dan pred nesrečo.