Stanislav Štuhec Svet24.si

Kam je odšel Stanislav Štuhec? Svojci ga ...

Naj blok stoji na Pavšičevi ulici Svet24.si

Foto: Ponovno izbrali najlepši blok v Ljubljani

Damjan Žugelj Necenzurirano

Slovenski Watergate: tožilstvo zahteva preiskavo ...

asta-vrecko Reporter.si

Blamaža: levičarka Asta Vrečko namesto ...

rudiger Ekipa24.si

Genialno! Rüdiger vratarju Reala pomagal pred ...

Pogled, ki pove vse! Odkrito.si

Meghan - ljubosumni izpad? Ženski ukazala, naj se...

Luka Dončić Ekipa24.si

Dončič je kralj! Vsi se posebej pripravljajo na ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Svet

Spletni velikani bodo v Franciji plačevali "digitalni davek"

Deli na:
Spletni velikani bodo v Franciji plačevali "digitalni davek"

Glede na ugotovitve raziskave norveške zveze potrošnikov je sporen način, kako Google sledi lokaciji uporabnikov. - Foto: Reuters

Načrtovani francoski davek na spletne velikane bo plačevalo "okoli 30" podjetij, je za časnik Parisien konec tedna ocenil finančni minister Bruno Le Maire. Davek naj bi obdavčil podjetja, katerih prihodki, ustvarjeni na spletu, globalno dosežejo vsaj 750 milijonov evrov, v Franciji pa 25 milijonov evrov, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Večina podjetij, ki bo plačevala digitalni davek, bo ameriških, a ga bodo verjetno morala plačati tudi podjetja s Kitajske, Nemčije, Španije, Velike Britanije in eno francosko podjetje.

Zakonodaja, ki naj bi uvedla omenjeni davek, naj bi v parlament prispela ta teden.

Davek bo znašal tri odstotke digitalnega prihodka, ustvarjenega v Franciji, je še dodal Le Maire. Zaračunali bi ga na provizije, ki jih spletne platforme zaračunajo na prodajo, ustvarjeno prek njih, in prihodke, ustvarjene s ciljnim oglaševanjem in prodajo podatkov o uporabnikih. Neposredne prodaje uporabnikom ta davek ne bo pokrival.

Francija je svoj digitalni davek napovedala decembra. Zanj se je odločila, ker na ravni EU ni dogovora o evropskem digitalnem davku.

Skupen predlog Francije in Nemčije na to temo je naletel na nasprotovanje nekaterih drugih držav članic. Evropska komisija sicer ocenjuje, da tradicionalna podjetja v EU v povprečju plačujejo okoli 23 odstotkov davka na dobiček, spletna podjetja pa med osem in devet odstotkov.