Na Kitajskem se je njihova poslovna pot začela tako, da so najprej pridobili stranke in posel. Šele po sklenitvi posla so tudi ustanovili podjetje in zaposlili kompetenten kader. Trenutno imajo na Kitajskem zaposlene tri ljudi, v nadaljevanju pa planirajo širitev pisarne in zaposlitev dodatnih kadrov. Direktor podjetja Softnet Andrej Boštjančič pravi, da se je po treh letih na Kitajskem poslovno življenje ponovno zagnalo. »Pred tem so skoraj vsi delali od doma, sedaj pa so lažji pogoji za sklepanje poslov in iskanje primernega kadra,« je pojasnil.
Na Kitajskem je vzpostavljen ritem, ki je veljal pred epidemijo covida-19. Maske se sicer še vedno nosijo na podzemni železnici, sicer pa v nakupovalnih središčih in v pisarni niso več obvezne. Prav tako lahko sedaj ponovno potujejo po celotnem svetu, kar olajša njihovo organizacijo, saj lahko potujejo tja brez obvezne karantene in je za vstop dovolj le PCR-test. Transport je nekoliko otežen in v zadnjem času postaja tudi vedno večji strošek. »Pričakujemo skok aktivnosti v prihodnje,« je še ocenil in dejal, da poskušajo zagnati še projekt v Indoneziji, medtem ko so že vzpostavili delovanje v Šanghaju in Hong Kongu. »Sedaj nas čaka izziv s sestavo prave ekipe, ki bo zasledovala cilje naše organizacije,« je sklenil.
Podjetje SoftNET obeležuje 27-letnico delovanja, pred dobrimi štirimi leti pa so na slovenski trg vstopili kot tretji ponudnik virtualnega mobilnega omrežja oziroma kot sedmi ponudnik mobilne telefonije. Njihova prednost je, da lahko podjetjem, tudi največjim, zagotovijo celostne telekomunikacijske storitve, ki so v celoti prilagojene potrebam posameznega podjetja. Strankam nudijo vso podporo na enem mestu, so hitro odzivni in prilagodljivi. Prisotni so v 17-ih državah: poleg Slovenije še na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini, Črni gori, Severni Makedoniji, Nemčiji, Avstriji, Bolgariji, Romuniji, Albaniji, Rusiji, na Kitajskem, v Singapurju, Vietnamu in na Filipinih. V Sloveniji imajo 18 zaposlenih, po vsem svetu pa več kot 55.
Omrežje nudi storitve fizičnim uporabnikom. Za svoje stranke imajo pestro ponudbo televizijskih programov in zanimive internetne pakete za vsakdanje brskanje po spletu. Njihova programska ponudba se vse bolj širi, kar pomeni še bolj pestro in bogato ponudbo TV-programov. Zaradi svoje velikosti so hitro odzivni, kar zahtevajo uporabniki glede novih tehnologij, kot so širokopasovni dostop in IP-telefonija. Povezani so tudi z zanesljivimi partnerji s hitro razvijajočega trga.