Velik skok gledanosti naj bi bil posledica tega, da se je kandidatom na odru prvič pridružil nekdanji newyorški župan Michael Bloomberg, ki bo na glasovnicah demokratskih strankarskih volitev in zborovanj šele na supertorek 3. marca, ko bodo izbirali predsedniškega kandidata v 14 državah in Ameriški Samoi ter demokrati v tujini.
Prejšnji rekord po gledanosti je imelo soočenje junija lani, ki je potekalo v dveh delih. Drugi večer si je takrat soočenje ogledalo 18,1 milijona ljudi. Ameriški gledalci so leta 2016 najraje gledali republikanska soočenja zaradi Donalda Trumpa, ki je znal poskrbeti za zabavo.
Drugi newyorški milijarder v predsedniški tekmi Bloomberg tega ni zmogel, ampak se je znašel pod ognjevitim napadom ostalih kandidatov, ki so izražali užaljenost, da misli, da lahko s svojimi milijardami pride in prevzame njihovo tekmo. Najbolj si ga je privoščila senatorka iz Massachusettsa Elizabeth Warren, vendar tudi drugi niso skoparili z napadi.
Bloomberg se je za vstop v tekmo odločil šele konec lanskega leta, ker je ugotovil, da nekdanjemu podpredsedniku ZDA Josephu Bidnu kot predstavniku sredine morda ne bo uspelo osvojiti nominacije.
Trenutno je v vodstvu med kandidati levičarski kandidat senator Bernie Sanders, ki s svojimi političnimi stališči vzbuja preplah med bogatimi Američani in ponovno kot leta 2016 med vodstvom demokratske stranke, ki se spet boji, da samooklicanemu socialistu ne bo uspelo premagati Donalda Trumpa.
Rekordna gledanost soočenja demokratskih predsedniških kandidatov
21. feb. 2020 7:16 Osveženo: 7:19 / 21. 2. 2020
Soočenje demokratskih predsedniških kandidatov si je v sredo zvečer ogledalo skoraj 20 milijonov gledalcev, kar je več kot dvakrat več kot prejšnjo debato pred volitvami v New Hampshiru, ki si jo je po podatkih podjetja Nielsen ogledalo osem milijonov ljudi.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke