Potem ko je Vladimir Putin odredil delno vojaško mobilizacijo, so se v ruskih državnih medijih pojavili propagandni prispevki v katerih je delna mobilizacija predstavljena kot korak k deeskalaciji, ukrep, potreben za diplomatski dialog in preprečevanje jedrske katastrofe ali vojne na ruskem ozemlju.
Najbolj bizaren primer ruske propagande v medijih pa je prispevek, objavljen že letos poleti, na kanalu Russia-1 v katerem je smrt mladega tankovskega poveljnika Alekseja Malova predstavljena kot »finančna ugodnost«, saj si je njegova družina po njegovi smrti lahko privoščila nakup »popolnoma novega avtomobila lada«. Prispevek je bil del propagandnega paketa o tem, kako Kremelj pomaga družinam v Ukrajini preminulih vojakov.
Oblasti intenzivno delajo tudi na tem, da bi okrepile rusko narodno zavest, tako so tudi v šole uvedle nov režim, po katerem morajo učenci vsak ponedeljek zjutraj prisostvovati dvigovanju ruske zastave in petju ruske himne. Tudi tovrstni posnetki so zaokrožili po socialni omrežjih.