Obamova kampanja želi Romneyja volivcem predstaviti, še preden bo to storil sam in v zadnjih tednih udriha po nekdanjem guvernerju Massachusettsa z obtožbami, da je na čelu sklada zasebnega kapitala Bain Capital v letih 2009 do 2012 vlagal v podjetja, ki so selila delovna mesta v tujino. Obamovi Romneyja imenujejo "vrhovni izvoznik delovnih mest".
Romney skuša vrniti z enako mero in enakim izrazom, vendar pa mu ne uspe preusmeriti pozornosti medijev na težave Obame pri oživljanju gospodarstva zaradi vprašanj, na katera še ni dal zadovoljivih odgovorov. Romney trdi, da je od leta 2009 sodeloval pri pripravah Salt Lake Cityja za zimske olimpijske igre in ni imel opravka z delom Bain Capital.
Washington Post je objavil dokumente, ki dokazujejo, da je bil v poročilih komisiji za vrednostne papirje in borzo v tistem času naveden kot glavni lastnik, glavni izvršni direktor in predsednik sklada. Podpredsednica Obamove kampanje Stephanie Cutter je Romneyja zato obtožila da laže, ali pa je kršil zakone.
Romney je za nizke udarce, ki naj ne bi sodili v predsedniško kampanjo, zahteval opravičilo. "Nobenega opravičila ne bo. Romney trdi, da lahko zaradi poslovnih izkušenj uredi ekonomijo, zato je povsem legitimno, da volivci vedo, kakšne so te poslovne izkušnje," je dejal Obama.
Strategija Obamove kampanje ni izvirna. Leta 1996 je kampanja demokrata Billa Clintona tudi z zavajanjem in izkrivljanjem dejstev uničila republikanca Boba Dolea, ki je v nemoči izrekel znamenite besede: "Nehajte lagati o mojem delu", zaradi česar se ga je prijel sloves godrnjača.
Pokojni senator Edward Kennedy je leta 1994 Romneyja v tekmi za zvezni senat iz Massachusettsa Romneyja porazil prav tako z obtožbami na račun vodenja Bain Capital. To so v času letošnje strankarske izbire počeli tudi Romneyjevi republikanski protikandidati, ki so Bain Capital poimenovali "plenilsko podjetje" za ukinjanje delovnih mest.
Romney trdi, da Obama spreminja temo s svojega slabega vodenja gospodarstva, za kar dobiva tudi od republikancev pozive, naj neha s pritožbami in preide v napad. Ima sicer še eno težavo, kar je zavračanje objave davčnih napovedi iz let pred 2010, kar Obamova kampanja s pridom izkorišča in sprašuje volivce, kaj neki Romney skriva.
Obama se želi volivcem predstaviti kot zaščitnik delovnih mest v ZDA, Romneyja pa prikazati kot bogataša, ki ga zanimajo le dobiček in nizki davki za premožne. Do volitev 6. novembra je sicer še predaleč za sklepanje izida na podlagi javnomnenjskih anket, vendar pa republikanske analitike, kot je Bill Kristol, skrbi, da Romneyju še ne uspeva izkoristiti Obamovih pomanjkljivosti, kot je visoka stopnja brezposelnosti.