Revija Reporter
Svet

Poglejte, kdo največ služi na youtubu

P. Š.

28. mar. 2018 7:28 Osveženo: 7:32 / 28. 3. 2018

Deli na:

Veliko jih sanja o uspehu in hitrem zaslužku na youtubu. Zgledujejo se po tistih, ki privabljajo ogromno občinstva in služijo milijone. A uspeti je težko in za številne »uspeh« na youtubu še vedno pomeni življenje v revščini.

Po oceni revije Forbes je lani največ zaslužil Daniel Middleton (DanTDM), 16,5 milijona dolarjev. Ima več kot 18 milijonov naročnikov, njegovi video posnetki imajo okoli 13 milijard ogledov. Kariero na youtubu je 26-letni Britanec začel leta 2012 z igranjem video igrice Minecraft. Objavil je knjigo, odšel na turnejo po svetu z več kot 50 dogodki, vključno s štirimi razprodanimi v sydneyjski operni hiši.

Na strani socialblade.com je na 24. mesto po številu ogledov. Tam ocenjujejo, da letno zasluži med 563.000 in devet milijoni evrov. Pri tem štejejo, da na tisoč ogledov zasluži od 0,25 do štiri dolarje. Na strani Social Blade je po številu ogledov prva indijska glasbena založba z bollywoodsko glasbo T-Series. Ima 33,6 milijarde ogledov in 39 milijonov naročnikov.

Med posamezniki je najvišje na lestvici na tretjem mestu z 20 milijardami ogledov komaj šestletni Ryan s kanala Ryan Toys Review. Od leta 2015 odpira in ocenjuje nove igrače. Te mu pogosto sponzorirajo velika podjetja. Svoji družini naj bi po oceni socialblade.com zaslužil med 2,6 in 41,2 milijona evrov letno. Mati je pustila delo učiteljice kemije in se posveča posnetkom. Z njeno pomočjo je uspel že pri treh letih.

Pri reviji Forbes lanski zaslužek ocenjujejo na 11 milijonov dolarjev. Prehitel je pevca Justina Bieberja, ki je s 17 milijardami ogledov na šestem mestu lestvice na strani socialblade.com. Igrače so izredno priljubljene na youtubu, okoli petina najbolj priljubljenih kanalov jim je posvečenih. Med mladimi imajo največ možnosti za uspeh tisti, ki se ukvarjajo z video igricami.

Tako si je slavo in denar priboril 28-letni Felix PewDiePie Kjellberg, ki ima 61 milijonov naročnikov in več kot 17 milijard ogledov. Taki imajo štirinajstkrat več možnosti za uspeh kot običajni vlogerji, ki pogosto posnetke objavljajo v kategoriji ljudje in blogi (People and Blogs).

VEČ V TISKANEM REPORTERJU IN TRAFIKI24