Po pisanju časopisa se vse več staršev odloča, da svojega otroka prepiše v drugo šolo, saj otroci migrantov pogosto motijo pouk in terorizirajo avtohtone Nemce. Nemški osnovni izobraževalni sistem je naravnan tako, da se otroci šolajo v šolah, ki so kar najbližje njihovim domovom. Zaradi velikega prihoda migrantov pa so nekatere soseske večinsko že priseljeniške, zato so posledično razredi vse bolj ali povsem multikulturni. Ker migrantski otroci običajno sploh ne sledijo pouku, ampak ga ovirajo, je pridobivanje dobre izobrazbe vse težje.
Süddeutsche Zeitung opisuje primer nemške družine Schubert (priimek ni pravi, nemški novinarji so ga spremenili, saj bi bila starša lahko tarča levičarsko multikulturnih izpadov) v zahodnem delu Münchna. Starša za svojo hčer nista želela posebne obravnave, zato sta jo poslala v najbližjo šolo. V začetku je imela njuna hčer v razredu 16 sošolk in sošolcev nemškega porekla, na koncu je v razredu ostala sama, obkrožena z otroci migrantov. Drugi starši so zaradi vse večjih težav, ki so jih povzročali priseljeniški otroci, svoje otroke izpisala iz šole. Na koncu sta to storila tudi omenjena starša. To se dogaja po vseh mestnih četrti v Münchnu in po celi Nemčiji.
Starši so pred veliko dilemo. Ali naj ravnajo multikulturno in svojega otroka kljub pomislekom vpišejo v problematično šolo ter se tako izognejo očitkom, da so nestrpni in rasistični, ali pa naj v prvi vrsti mislijo na otroka in ga preselijo v tako šolsko okolje, kjer se bo njihov otrok v miru izobraževal. Vse več se jih odloča, da zamenjajo šole. Če je bil nekoč ta delež nekoč skoraj ničen, je zdaj krepko presega 10 odstotkov.
Odločali smo se z glavo, ne s srcem, pravita Schubertova. Po njuno se še vedno počutita kriva, ker sta tako ravnala, vendar drugače nista mogla, če sta želela zaščititi hčer in ji zagotoviti dobro izobrazbo. Tudi na novi šoli ima za sošolce otroke priseljencev, vendar ima hkrati tudi veliko sošolcev otrok avtohtonih Nemcev. »Nisem želel, da bi bila moja hčer nekakšna častnica za integracijo,« je svojo odločitev, da hčerko prepiše v drugo šolo, še obrazložil gospod Schubert.