Spohr je za današnjo izdajo časnika Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) tovrstna nenapovedana testiranja omenil kot možno sredstvo, da bi zmanjšali negotovosti glede psihičnega zdravstvenega stanja pilotov. Bi pa morali vsekakor še preučiti, v katerih primerih bi lahko zdravnika odvezali njegove zaobljube molčečnosti, je še dejal.
Airbus A320 družbe Germanwings je 24. marca na poti iz Barcelone v Düsseldorf strmoglavil v francoskih Alpah. Kot so ugotovili francoski preiskovalci, je 27-letni kopilot Andreas Lubitz namerno zagnal usodno spuščanje letala, medtem ko v pilotski kabini ni bilo pilota, ki ga je tudi zaklenil iz kabine. Umrlo je vseh 150 ljudi na krovu, med katerimi je bilo največ Nemcev in Špancev.
Lubitz je trpel za depresijo in bi moral biti na dan, ko je strmoglavil letalo, na bolniškem dopustu, a je potrdilo o tem skril in njegov delodajalec za težave ni vedel. Dogodek je sprožil številna vprašanja, tako o pravici do zasebnosti v tovrstnih primerih kot o preverjanju primernosti pilotov za opravljanje dela.