Kitajsko podjetje namerava na svoji spletni strani dodati več prodajnih kategorij, prodajalcem pa naj bi zaračunala le polovico toliko provizije kot konkurenti - 3,5 odstotka. "Seveda bi radi bili vsakodnevna destinacija nakupovalcev," je poudaril predsednik 11 Main Mike Effle.
Trenutno je na voljo testna različica strani, do katere lahko kupci dostopajo zgolj z vabilom.
Alibaba se sicer podaja na zelo natrpan trg, kjer so prisotni veliki prodajalci, kot je Amazon, start-up podjetja kot je Etsy in tradicionalni trgovci s spletno trgovino, kot je Wal-Mart. Doslej je bil koncern v ZDA prisoten prek svoje globalne spletne strani alibaba.com.
Ob tem pa kitajski trgovec nadaljuje s prevzemi, s katerimi zvišuje svojo vrednost pred načrtovanim pohodom na ameriško borzo. Prva javna ponudba delnic bi lahko bila vredna do 15 milijard dolarjev, kar bi bilo približno na ravni spletnega družbenega omrežja Facebook, ki je ob vstopu na borzo leta 2012 zbral 16 milijard dolarjev.
Alibaba je tako včeraj sporočila, da bo prevzela še preostalo tretjino podjetja UCWeb, ki ga še nima v lasti. Družba je ponudnik internetne programske opreme in storitev ter se posebej osredotoča na mobilno spletno brskanje. Po navedbah Alibabe gre za "največjo združitev v zgodovini kitajske spletne industrije". Posel vrednost UCWeb ocenjuje na več kot 1,9 milijarde dolarjev.
V torek je Alibaba razkrila dogovor s kitajsko skupino Shanghai Media Group o skupnem razvoju zabaviščne platforme, prejšnji teden pa je napovedala, da bo odštela 192 milijonov dolarjev za 50-odstotni delež v kitajskem nogometnem klubu Evergrande.
Skupina Alibaba je bila ustanovljena leta 1999, njenih 18 ustanoviteljev je vodil Jack Ma. Zaposluje 20.000 ljudi in ima sedež v mestu Hangzhou v kitajski vzhodni provinci Zhejiang. Na Kitajskem ima družba pisarne na 73 lokacijah, še 16 lokacij ima v tujini.
Na Kitajskem Alibaba med drugim upravlja s spletno stranjo taobao.com, ki omogoča prodajo med različnimi uporabniki, in s spletno stranjo tmall.com, ki ponuja prodajo podjetij posameznikom. Spletna stran Taobao ima več kot 500 milijonov registriranih uporabnikov in ponuja več kot 800 milijonov proizvodov. Spletna stran po nekaterih ocenah obvladuje 90 odstotkov vse kitajske prodaje, ki poteka med posamezniki.
Kitajska ima največjo svetovno populacijo uporabnikov interneta. Do leta 2020 naj bi bil kitajski trg spletne podaje vreden med 420 milijard in 650 milijard dolarjev letno. Leta 2012 so Kitajci prek spleta zapravili skoraj 200 milijard dolarjev, kar je na letni ravni predstavljajo 66,5-odstotno zvišanje.
Kitajski spletni trgovec Alibaba želi v ZDA konkurirati Amazonu in eBayju
12. jun. 2014 5:00 Osveženo: 10:00 / 09. 8. 2017
Kitajski spletni trgovec Alibaba je zagnal ameriško spletno stran. Spletna trgovina 11 Main, ki bo gostila več kot 1000 prodajalcev različnih proizvodov - od oblačil in pohištva do umetnin - bo Alibabi olajšal boj s konkurenti, kot sta Amazon in Ebay, je poročanje Dow Jones Newswires povzela francoska tiskovna agencija AFP.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke