Prihodki Huaweija so se lani v primerjavi z letom poprej zvišali za 3,8 odstotka na 891,4 milijarde juanov. V prejšnjih letih pa je bila rast prihodkov večinoma več kot 15-odstotna. Kot je povedal prvi mož družbe Ken Hu, so utrpeli velik upad prihodkov v segmentu mobilnih telefonov, kar je pripisal globalni problematiki pomanjkanja sestavnih delov in »nepoštenim sankcijam ZDA«. Na rezultat so vplivale tudi obsežne naložbe, pretežno v raziskave in razvoj.
Digitalna transformacija in skrb za potrošnike
Huawei se je v mandatu prejšnjega ameriškega predsednika Donalda Trumpa znašel v njegovi nemilosti. Trump mu je med drugim očital vohunjenje za kitajske oblasti in nepošteno konkurenco, zato je proti njemu uvedel številne sankcije. K njim je pozval tudi druge države in nekatere so pozivu tudi sledile. Huawei ob tem očitke ves čas zanika in poudarja, da stalno zagotavlja preglednost svojega poslovanja. V Huaweiju so lani močno občutili tudi posledice pandemije, vendar dvosmerno. Medtem ko je po eni strani poslovanje zavrla, jim je po drugi ponudila nove priložnosti. Pri tem izpostavljajo predvsem krepko rast povpraševanja po oblačnih storitvah. »Pandemija je digitalizaciji omogočila velik pospešek,« je dejal Ken. Glede prihodnje strategije je poudaril, da bodo še naprej zavezani podpori digitalni transformaciji in skrbi za potrošnike »To se ne bo spremenilo. Osredotočili se bomo tudi na povezljivost in računalništvo, ob tem pa še naprej vlagali v inovacije in razvoj,« je strnil.
Huawei lani z rekordnim dobičkom, a upočasnjeno rastjo prihodkov
1. apr. 2021 12:52 Osveženo: 12:52 / 01. 4. 2021
Huawei je lani ustvaril 64,6 milijarde juanov oz. 8,4 milijarde evrov čistega dobička, kar je tri odstotke več kot predlani in največ doslej. Precej pa se je sicer upočasnila rast prihodkov kitajskega tehnološkega velikana.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke