Nova predsednica republike Nataša Pirc Musar Svet24.si

Tudi Nataša Pirc Musar podpira Pahorja

Annalena Baerbock Svet24.si

Sledi kibernetskega napada na nemško vladajočo ...

občina-ruše, urška-repolusk Necenzurirano

Policija preiskuje, kako je štajerska občina ...

jansa orban fb2 Reporter.si

Večni si želijo biti le avtokrati: v Moskvi, v ...

doncic Ekipa24.si

Kakšen odgovor Luke! Je kdo dvomil vanj? Vsem je ...

Tudi Brad Pitt je obupal .. Odkrito.si

Koga briga Barbariga?!

crypto.com arena Ekipa24.si

Sramota leta! V LA-ju skušali takole provocirati ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Svet

Francozi osramočeni: 2000 novih vlakov je preširokih

Deli na:
Francozi osramočeni: 2000 novih vlakov je preširokih

Foto: Reuters

Pri francoskih železnicah (SNCF) so osramočeno ugotovili, da je 2000 novih vlakov, vrednih 15 milijard evrov, ki so jih naročili, preširokih za številne regionalne železniške postaje. Gre za veliko sramoto, ki je SNCF že stala več kot 50 milijonov evrov, na koncu pa bo strošek verjetno še za nekaj deset milijonov višji, piše britanski BBC.

Gradbena dela za razširitev postaj, tako da bodo novi vlaki lahko peljali mimo, so se že začela. Doslej naj bi jih popravili kakih 300, kar jih je stalo 50 milijonov, a prilagoditi naj bi jih bilo treba še približno tisoč.

Do napake naj bi prišlo, ker je državno podjetje RFF, ki upravlja železniško omrežje, SNCF posredovalo napačne podatke o dimenzijah, piše BBC. Izmerili naj bi postaje, ki so bile zgrajene pred manj kot 30 leti, spregledali pa so dejstvo, da so bile številne regionalne železniške postaje v Franciji zgrajene pred 50 leti in več, ko so bili vlaki še precej ožji.

Tako se je zgodilo, da so robovi peronov na nekaterih postajah preprosto preblizu tirom, tako da ne ostaja dovolj prostora za nove vlake. Te so sicer naročili pri francoskem Alstomu in kanadskem Bombardieru.

Neprijeten zaplet je razkrila francoska satirična raziskovalna revija Le Canard Enchaine. Pri RFF so nato že potrdili, da imajo problem, ki so ga odkrili "malo pozno", francoski minister za promet Frederic Cuvillier pa je krivdo pripisal "absurdnemu železniškemu sistemu". "Ko ločiš upravljavca železnic od železniške družbe, se zgodi to," je dejal.

RFF, ki ga že bremeni dolg v višini 33,7 milijard evrov, upa, da mu bodo stroške najnovejše napake pomagali pokriti SNCF in regionalne oblasti, še dodaja nemška tiskovna agencija dpa.