Reporter
Reporter
Naroči

Facebook s kampanjo za večjo zasebnost uporabnikov


Ameriško družbeno omrežje Facebook pripravlja kampanjo, v sklopu katere bodo preverili nastavitve zasebnosti vseh 1,28 milijarde uporabnikov. Hkrati bodo privzete nastavitve za nove uporabnike spremenili tako, da bodo njihove objave vidne le prijateljem.

2014-04-23T202051Z_1255631295_TM4EA1G100101_RTRMADP_3_FACEBOOK-RESULTS.JPG
Reuters

STA
 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

"V naslednjih nekaj tednih bomo začeli uvajati novo in razširjeno orodje, s pomočjo katerega bomo uporabnike v nekaj korakih popeljali skozi nastavitve, ki določajo, kdo lahko vidi njihove objave, katere aplikacije uporabljajo in kateri osebni podatki so vidni," so zapisali pri Facebooku.

Kot so dodali, želijo z novim orodjem pomagati, da njihove objave vidijo le tisti, katerim so namenjene.



Družbeno omrežje bo s tem storilo prvi korak v smer večje zasebnosti. Doslej je počelo ravno nasprotno - uporabnike je spodbujalo, da naj z drugimi delijo čim več informacij, piše nemška tiskovna agencija dpa.

Pred kratkim so pri Facebooku napovedali tudi, da bodo uporabniki kmalu dobili možnost, da se v aplikacije prijavijo na anonimen način.

Ključne besede
Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.