Twitter je na primer Trumpovi objavi o volitvah po pošti kot veliki volilni prevari dodal povezavo na dejstva, kar je Zuckerberg sprva kritiziral. Vztrajal je, da Facebook ne bo cenzuriral političnega govora, četudi bi šlo za očitne laži.
V petek pa je Zuckerberg sporočil, da spremembe, ki jih uvajajo, odražajo realnost sodobnih izzivov ZDA. Dodal je, da se bodo dodatno zoperstavili zavajanju pri informacijah glede volitev s tem, da bodo vse objave, povezane z volitvami, opremili s povezavami na dejstva. Uporabnikom bo Facebook tako omogočil, da sami preverijo, kaj je res in kaj ni.
Facebook bo tudi prepovedal lažne objave, ki so namenjene zmanjšanju volilne udeležbe, kot na primer, da so na voliščih zvezni policisti, ki preverjajo volivce pred oddajo glasov. Lažne objave bo lovila Facebookova umetna inteligenca, pozorni pa bodo predvsem na objave znanih osebnosti, kot je Trump.
Nekatera podjetja na čelu s proizvajalcem potrošniškega blaga Unilever so namreč napovedala, da bodo ustavila oglaševanje na družbenih medijih v ZDA, ker ne želijo več podpirati spletnega sovražnega govora.
Unilever zagotovo ne bo oglaševal vse do konca ameriških volitev, ker je ozračje preveč polarizirano. Zaradi te odločitve Unileverja so delnice Facebooka padle za osem odstotkov. Zuckerberg, ki je doslej zavračal tudi pozive številnih zaposlenih v svojem podjetju k prepovedi objavljanja laži in zavajanj brez opozoril, si je tako premislil.
Unilever ima pod seboj številne znane potrošniške znamke, kot so sladoledi Ben & Jerry, mila Dove in čaji Lipton. Facebook bojkotirajo tudi druga podjetja, kot so Verizon, Patagonia, North Face in Eddie Bauer.
Facebook bo po pritisku oglaševalcev označeval določene sporne objave
27. jun. 2020 13:23 Osveženo: 13:24 / 27. 6. 2020
Facebook se je po pritisku oglaševalcev v petek odločil, da bo določenim spornim objavam dodajal oznake z opozorili. Popustil je glavni izvršni direktor Mark Zuckerberg, ki doslej ni hotel opozarjati na sporne objave predsednika ZDA Donalda Trumpa.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke