"Če bi katero od podjetij nekaj podobnega poskušalo v Evropi po maju 2018, bi proti njem zelo verjetno uvedli drastične sankcije," je v navezavi na Facebookovo afero ob koncu obiska v Washingtonu poudarila Jourova.
Dodala je, da bo z uvedbo GDPR EU postala prostor, kjer bodo goljufije "zelo zelo drage", je poročala francoska tiskovna agencija AFP.
Jourova je pred dnevi napovedala, da se želi o aferi Facebook in Cambridge Analytica s predstavniki Facebooka pogovoriti že ta teden med obiskom v Washingtonu. Kot je pojasnila ob koncu obiska, se ni srečala s predstavniki Facebooka posebej zaradi tega razloga, je pa sodelovala na okrogli mizi, na kateri je bil prisoten tudi eden od Facebookovih uslužbencev.
Dodala je, da sicer "nestrpno" čaka na odgovore, ob tem pa ponovila, da takšno manipuliranje z osebnimi podatki ni dopustno.
Facebook je v ZDA in v Evropi pod hudim pritiskom zaradi pomanjkljivega varovanja zasebnih podatkov uporabnikov, potem ko je zasebno podjetje Cambridge Analytica zlorabilo te podatke v politične namene, najbolj v korist predsedniške kampanje Donalda Trumpa.
Pojasnila od vodstva Facebooka zahtevajo tako v ameriškem kongresu kot v Evropskem parlamentu, pa tudi v britanskem parlamentu. Zaradi upada zaupanja v vodstvo Facebooka so delnice tega podjetja, ki upravlja največje spletno družbeno omrežje, v manj kot tednu dni izgubile okoli deset odstotkov svoje vrednosti.
Evropska komisarka grozi Facebooku in drugim podjetjem, ki zlorabljajo osebne podatke
22. mar. 2018 13:50 Osveženo: 13:52 / 22. 3. 2018
Evropska komisarka za pravosodje Vera Jourova je podjetja opozorila, da bodo škandali z zlorabo osebnih podatkov po uveljavitvi Splošne uredbe EU o varstvu podatkov (GDPR), ki stopi v veljavo 25. maja, zanje postali "zelo dragi". Napovedala je tudi nadaljnja prizadevanja za preiskavo domnevne zlorabe podatkov uporabnikov Facebooka.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke