lev Dobra karma

8. 8. je galaktični dogodek leta, vpliv bo trajal...

bojana ivanovic 3 Svet24.si

Bojana Ivanović ve, kako je na dnu in kako ...

josip broz tito davorjanka paunovic Reporter.si

To je bila najbolj vroča Titova ljubezen: seksa ...

sezonski-delavci, kmetijstvo Svet24.si

Sezonci pobegnejo v Avstrijo, kjer so tudi bolje ...

pivec3 Necenzurirano

Aleksandra Pivec je žrtev – same sebe #kolumna

bejrut, eksplozija, amonijev-nitrat Odkrito.si

Zakaj je eksplozija v Bejrutu bila tako ...

tom in jan Njena.si

KMETIJA: Takšen je maček Tom po skoraj enem letu...

Svet

Apple ostaja najvrednejša znamka, Netflix z najvišjo rastjo

Deli na:
Apple ostaja najvrednejša znamka, Netflix z najvišjo rastjo

Na prvem mestu ostaja Apple z vrednostjo 241,2 milijarde dolarjev. - Foto: Reuters

Vrh najnovejše Forbesove lestvice 100 najvrednejših blagovnih znamk tako kot lani zasedajo tehnološki velikani Apple, Google, Microsoft, Amazon in Facebook. Prve štiri so svojo vrednost v minulem poslovnem letu ohranile ali celo še povečale, le Facebooku se je zmanjšala. Največji skok pa je uspel Netflixu.

Vrednost blagovne znamke Netflix se je v zadnjem letu dni povečala za 72 odstotkov na 26,7 milijarde evrov, s tem pa je skočila z 38. na 26. mesto, je razvidno iz letošnje Forbesove lestvice najvrednejših blagovnih znamk na svetu.

Na prvem mestu ostaja Apple z vrednostjo 241,2 milijarde dolarjev. Sledijo Google (207,5 milijarde dolarjev), Microsoft (162,9 milijarde dolarjev), Amazon (135,4 milijarde dolarjev) in Facebook (70,3 milijarde dolarjev).

Do desetega mesta lestvice jim sledijo Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton in McDonald's.

Lani se je med prvo deseterico uvrstila tudi Toyota, ki pa je v zadnjem letu dni izgubila sedem odstotkov vrednosti in je zdrsnila na 11. mesto. Navzdol jo je potisnila znamka Louis Vuitton, katere vrednost se je povečala za 20 odstotkov in se je prebila na deveto mesto.


Med blagovnimi znamkami v prvi deseterici se je vrednost zmanjšala le Facebooku in Samsungu, in sicer za 21 oz. pet odstotkov. Vsem preostalim blagovnim znamkam se je vrednost v primerjavi z lanskim poslovnim letom povečala.

Poleg Netflixa, ki se lahko pohvali z najvišjo rastjo vrednosti svoje blagovne znamke v zadnjem letu dni, se je opazno povečala vrednost tudi znamkam Chanel (42 odstotkov), Amazon (40 odstotkov), Microsoft (30 odstotkov) in Paypal (24 odstotkov).

Znamka Visa se je povzpela s 25. na 18. mesto, Walmart s 26. na 19., Adidas z 61. na 51., Cartier pa s 64. na 56. mesto. Na lestvici je tudi nekaj novincev, med njimi so Nintendo, Hennessy, Burger King in AXA.

Skupna vrednost 100 najvrednejših blagovnih znamk na svetu je 2540 milijard dolarjev. Več kot polovica jih je v lasti ameriških podjetij, 10 jih prihaja iz Nemčije, devet iz Francije, šest z Japonske, pet pa iz Švice.

Na lestvici je mogoče najbolj pogosto najti blagovne znamke tehnoloških podjetij, namreč 20. V finančni panogi jih deluje 14, 11 v avtomobilski panogi, osem pa v trgovini.

Loading...