To so najmočnejše znamke v Sloveniji
2. maj. 2025 8:10 Osveženo: 8:13 / 02. 5. 2025


Alpsko mleko (fotografija je simbolična).
Blagovne znamke Alpsko mleko, Radenska, Milka, Barcaffe in Argeta tudi po desetih letih ostajajo na vrhu lestvice najmočnejših znamk v Sloveniji, izhaja iz raziskave družbe Valicon. Pri tem je največji skok uspel znamki Alpsko mleko, ki se je s šestega mesta leta 2016 tokrat povzpela na prvo, so poudarili v Valiconu.
V Valiconu so po desetih letih ponovno začeli s spremljanjem najmočnejših znamk v državi in na najmočnejših trgih jugovzhodne Evrope (Slovenija, Srbija, Hrvaška in BiH). Kot ugotavljajo, se glede na vse velike spremembe v zadnjem desetletju na lestvici ni zgodilo nič zelo pretresljivega.
Najmočnejše znamke ostajajo enake kot leta 2016: Alpsko mleko, Radenska, Milka, Barcaffe in Argeta. So pa te znamke na tokratni lestvici v nekoliko drugačnem zaporedju kot pred desetimi leti.
Kot so v sporočilu za javnost poudarili v Valiconu, je največji skok uspel znamki Alpsko mleko, ki se je s šestega mesta leta 2016 povzpela na prvo. Radenska je s tretjega mesta napredovala na drugo, Milka je padla z drugega na tretje, Barcaffe pa je s prvega zdrsnil na četrto mesto.
"Ob tem je treba poudariti, da je prvih pet znamk na lestvici zelo izenačenih, zato je pričakovati, da se bodo prevladujoče znamke visoko obdržale tudi v prihodnjih meritvah," so zapisali v Valiconu.
Na novo so se lestvici pridružile znamke MU, Barilla in Nutella, velik skok pa je uspel tudi Perutnini Ptuj, ki se je z desetega mesta povzpela na šesto. Cedevita se je uvrstila na deseto mesto.
Leta 2016 je bilo sedem od desetih znamk na lestvici izvorno slovenskih, ena hrvaška in dve globalni, letos pa je bilo to razmerje podobno. Šest od desetih najmočnejših znamk je bilo izvorno slovenskih, tri globalne in ena hrvaška.
V Valiconu ob tem poudarjajo, da je bil vpliv sezonskosti leta 2016 definitivno občuten. Takratna lestvica je namreč temeljila na raziskavi, ki je bila izvedena septembra in je torej poletje dalo pospešek znamkam, ki poudarjajo osvežitev.
Ob tem so poudarili, da prenovljena metodologija predvideva več meritev v različnih sezonah, kar bo nevtraliziralo učinek sezonskosti.
Kot glavni indikator raziskave nastopa moč znamke. Moč znamke je izračunana na osnovi prepoznavnosti, izkušnje, njene uporabe in nepogrešljivosti, so pojasnili avtorji. Sloveniji so raziskavo izvedli med 5. in 7. aprilom, v anketi je sodelovalo 800 ljudi, starih od 15 do 65 let.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke