atomik harmonik Dobra karma

Špelca iz Atomik Harmonik – po neuspešnih ...

meghan markle_kate middleton Svet24.si

Oseba, ki je prizadela Kate Middleton, povezana z ...

jansa-pl Reporter.si

Kdo so obiskovalci kabineta predsednika vlade ...

virus, računalnik Svet24.si

Želijo vas pretentati, da delijo brezplačno ...

ILU20200504_X7R4531 Necenzurirano

Orbanov oligarh kupuje slovensko državno ...

100913614_238493430776529_4655361849502988722_n Odkrito.si

Jan Oblak - Psa poslal s taksijem iz Slovenije v ...

Rebeka Dremelj Njena.si

Takšna je bila Rebeka Dremelj pred več kot 30 ...

Slovenija

Strah je ljudi pognal v trgovine: prodaja moke, riža in testenin poskočila za trikrat

Deli na:
Strah je ljudi pognal v trgovine: prodaja moke, riža in testenin poskočila za trikrat

V tednu med 9. in 15. marcem se je prodaja moke, riža in testenin v primerjavi s primerljivim obdobjem pred letom dni v Sloveniji povečala za več kot 300 odstotkov - Foto: arhiv

V tednu med 9. in 15. marcem se je prodaja moke, riža in testenin v primerjavi s primerljivim obdobjem pred letom dni v Sloveniji povečala za več kot 300 odstotkov, kažejo podatki agencije Nielsen. Pri žitnih kosmičih, žitaricah za kuhanje, konzerviranem mesu in vnaprej pripravljenih omakah in juhah v vrečkah je rast med 200- in 300-odstotna.

Strah pred posledicami epidemije novega koronavirusa in vladinimi ukrepi je ljudi pognal v trgovine in obsežnejše nakupe, so ugotavljali pri agencij Nielsen. Pri izbranih trgovskih verigah so tako zabeležili 67-odstotno povečanje vrednostne prodaje v primerjavi s primerljivim tednom lani, to je med 11. in 17. marcem 2019.

Ustvarjena prodajna vrednost je bila 64 odstotkov višja za prehrambene blagovne skupine, medtem ko so neprehrambene beležile 77-odstotno vrednostno rast.

Od 200- do 300-odstotna rast velja tudi za toaletna mila in gumijaste rokavice. Še bolj se je prodaja slednjih okrepila v naslednjem tednu, torej od 16. do 22. marca, in sicer za skoraj 400 odstotkov.

Potrošniki so se založili tudi s papirnatimi izdelki, vključno s toaletnim papirjem, ter detergenti za pranje perila, medtem ko je na primer blagovna skupina alkoholnih pijač zabeležila negativno rast vrednostne prodaje, so dodali v agenciji Nielsen.

loading...
Loading...