Strah pred posledicami epidemije novega koronavirusa in vladinimi ukrepi je ljudi pognal v trgovine in obsežnejše nakupe, so ugotavljali pri agencij Nielsen. Pri izbranih trgovskih verigah so tako zabeležili 67-odstotno povečanje vrednostne prodaje v primerjavi s primerljivim tednom lani, to je med 11. in 17. marcem 2019.
Ustvarjena prodajna vrednost je bila 64 odstotkov višja za prehrambene blagovne skupine, medtem ko so neprehrambene beležile 77-odstotno vrednostno rast.
Od 200- do 300-odstotna rast velja tudi za toaletna mila in gumijaste rokavice. Še bolj se je prodaja slednjih okrepila v naslednjem tednu, torej od 16. do 22. marca, in sicer za skoraj 400 odstotkov.
Potrošniki so se založili tudi s papirnatimi izdelki, vključno s toaletnim papirjem, ter detergenti za pranje perila, medtem ko je na primer blagovna skupina alkoholnih pijač zabeležila negativno rast vrednostne prodaje, so dodali v agenciji Nielsen.
Strah je ljudi pognal v trgovine: prodaja moke, riža in testenin poskočila za trikrat
4. apr. 2020 8:10 Osveženo: 8:14 / 04. 4. 2020
V tednu med 9. in 15. marcem se je prodaja moke, riža in testenin v primerjavi s primerljivim obdobjem pred letom dni v Sloveniji povečala za več kot 300 odstotkov, kažejo podatki agencije Nielsen. Pri žitnih kosmičih, žitaricah za kuhanje, konzerviranem mesu in vnaprej pripravljenih omakah in juhah v vrečkah je rast med 200- in 300-odstotna.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke