Revija Reporter
Slovenija

Srčno izvajajo dobrodelnost, pomagali so že mnogim, v veliki meri pa podpirajo tudi šport

Reporter
218

23. nov. 2021 14:38 Osveženo: 11:19 / 24. 11. 2021

Deli na:

Matevž Vrunč, izvršni direktor podjetja Acron, in Tina Naraglav, vodja marketinga in odnosov z javnostmi pri podjetju Acron

Barbara Reya

»Dobrodelnosti dajemo velik poudarek. Izvajamo jo zelo srčno in smo na njo zelo ponosni. Uresničili smo že mnogo humanitarnih projektov, s katerimi smo pomagali otrokom. V zadnjih treh letih smo donirali kar 110.000 evrov različnim organizacijam,« je poudaril Matevž Vrunč, izvršni direktor podjetja Acron s papirnicami Office&More, galanterijo Bags&More, spletno trgovino s šolskimi potrebščinami go2school.com in največjo spletno galanterijo pri nas bagsandmore.si. Podjetje letos obeležuje 30-letnico, po Sloveniji pa imajo skupno kar 67 poslovalnic. Na veleprodajnem področju poleg Slovenije delujejo tudi v 17-ih drugih državah po svetu.

»Zavedamo se pomena, da je v ospredju dajati in pomagati tistim, ki pomoč potrebujejo. Predvsem pa želimo z akcijami ozaveščati otroke, da mislijo na svoje prijatelje oz. na tiste, ki jih mogoče ne poznajo, vendar s pomočjo naredijo prijateljsko gesto. Zato imamo vse akcije, ki jih izvajamo čez leto, usmerjene v ime ZA PRIJATELJE,« je dodal Matevž Vrunč.



Tina Naraglav, vodja marketinga in odnosov z javnostmi, je izpostavila odmevnejše dobrodelne projekte skozi vso leto: »Trenutno poteka Festival daril, ki bo skupaj trajal dva meseca. V sklopu festivala smo letos že četrtič zapovrstjo pripravili akcijo Darilo za prijatelja. V papirnicah Office&More in galanterijah Bags&More je med tisočimi na voljo pet posebnih  izdelkov oz. igrač za nakup. Če kupci kupijo katerega izmed izbranih, naše podjetje istega podari organizaciji Božiček za en dan za dopolnjevanje darilnih boksov otrokom iz socialno ogroženih družin. V tem mesecu bomo podarili zbrane izdelke organizaciji Božiček za en dan, v naslednjem pa organizaciji Slovenska Karitas. Za cilj smo si zastavili podariti 3000 igrač.«

Prav v teh dneh bodo v sklopu Festivala daril pričeli z novo akcijo Pismo Božičku. Za otroke bodo v prihodnjem mesecu pripravili osem delavnic, kjer bodo otroci izdelovali novoletne voščilnice na Jolly kotičkih in tudi pisali pisma Božičku. V poslovalnicah bosta v času delavnic prisotna tudi Miklavž in Božiček, ki bosta zabavala otroke, z njima se bodo lahko tudi fotografirali.

Tina Naraglav, vodja marketinga in odnosov z javnostmi pri podjetju Acron

Barbara Reya

Sicer pa čez celo leto izvajajo številne dobrodelne akcije. Projekt Rišem/pišem za prijatelja poteka že peto leto. Vsako pomlad že tudi peto leto izvajajo akcijo Z barvicami do nasmeha, pri kateri v papirnicah Office&More in galanterijah Bags&More ob nakupu kompletov barvic dodaten komplet podarijo v dobrodelne namene. »V projektu Knjiga za prijatelja zbiramo rabljene otroške knjige, ki se jih nato podari otrokom iz socialno ogroženih družin. Ozaveščamo tudi o pomembnosti zdravja. V oktobru, ko obeležujemo mesec ozaveščanja o pomembnosti zdravja žensk in preventivi s samopregledovanjem dojk, imamo prodajno akcijo, v kateri ob nakupu določenih izdelkov oz. znamk podarimo 1 evro od prodanega artikla Europi Donni Slovenija,« je dodala Tina Naraglav.

Vsako leto v juliju in avgustu izvajajo projekt Staro za novo: najmlajši podarijo svojo šolsko torbo, v kateri šolarji svoje rabljene torbe podarijo naprej. Pripravljajo tudi različne tematske akcije, kot je npr. Halloween izdelovanje buč in podobno.

»Poleg dobrodelnosti smo zelo dejavni tudi na športnem področju. Smo generalni sponzor rokometnega kluba Slovenj Gradec in judo kluba Slovenj Gradec. Podpiramo tudi veliko individualnih športnikov,« je opisal izvršni direktor.

Spregovoril je tudi o načrtih in viziji podjetja v prihodnje: »Med našimi prioritetami je zagotovo spletno poslovanje tako v Sloveniji kot tudi tujini. Želimo nadaljevati razvoj naših spletnih strani. Kar se tiče maloprodaje, želimo vsekakor ohraniti položaj, ki ga imamo sedaj. Neuradno je vodilni v galanteriji in tudi v šolskem oz. papirniškem poslovanju. Seveda, to je zgodba, ki je živa, in jo je treba stalno nadgrajevati. Na veleprodajnem področju se bomo zagotovo širili, in sicer na nove države.«