pasco-kruh Svet24.si

Kruh s podgano? Hvala, a nisem več lačen

evropska unija, evropske volitve Svet24.si

Dolgoletni evropski komisar opozarja na nujne ...

1711376183-dsc0361-01-1711376151675 Necenzurirano

Direktorju bolnice so morali podrejeni delati ...

fake news mediji lazne novice pf Reporter.si

V slovenskih medijih ostajamo samo še mazohisti, ...

Rhea Bullos Ekipa24.si

'Superge' za 200 evrov? Ne, tudi tako se lahko ...

skrito-v-raju, srečanje, oboževalci, igralci, aleja-sky Njena.si

Skrito v raju: Igralci takšne evforije niso ...

kolesarska dirka gvatemala Ekipa24.si

Noro! Ali je namerno zrušila kolesarja kot v ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Sodišče odredilo dražbo pisarne Euroshippinga; ladji še vedno tičita v tujih lukah

Deli na:
Sodišče odredilo dražbo pisarne Euroshippinga; ladji še vedno tičita v tujih lukah

Prvi mož Euroshippinga Bogdan Glavina še vedno išče rešitev za ladji Istra in Padna, ki sta obtičali na Hrvaškem in v Alžiriji. Ob tem opozarja na začaran krog, saj ladje stojijo, zato ni prihodkov, s tem pa se poglabljajo finančne težave. Glavina je potrdil tudi, da je zaradi dolga do NLB okrajno sodišče odredilo dražbo ene od njihovih pisarn.

Ladja Padna, na kateri so hrvaški, slovenski, romunski in gruzijski pomorščaki, naj bi po poročanju medijev v ladjedelnici v hrvaški Kraljevici že več mesecev čakala na obnovo zapadlih dokumentov, posadka ladje pa naj bi zadnjo plačo prejela februarja.

Druga Euroshippingova ladja Istra pa naj bi bila že skoraj tri tedne ujeta v alžirski luki Bedžaja. Ladja naj bi bila v Alžiriji ustavljena zaradi neplačanega računa za gorivo. Enajstčlanska posadka, ki jo sestavljajo hrvaški, srbski, črnogorski in gruzijski mornarji, dovoljenja Alžirije za izkrcanje nima.

Glavina je za STA že v ponedeljek zavrnil navedbe medijev, da so pomorščaki ostali brez hrane, ter zagotovil, da težave z eno od slovenskih bank - te naj bi bile administrativne in ne finančne narave - rešuje.


Kot je danes pojasnil lastnik Euroshippinga, se težave z banko, ki so botrovale zaustavitvi obeh ladij, še naprej urejajo, vendar dlje kot čakajo, bolj naraščajo stroški. Samo fiksni stroški za posamezno ladjo naj bi znašali med 12.000 in 13.000 dolarjev dnevno. "Posledično če ladje ne delajo, ni prihodkov, in tako potem pride tudi do finančnih težav," je dodal.

Tega se po njegovih besedah zaveda tudi banka, vendar potrebnih papirjev še vedno ni, Glavina pa si tudi ni upal napovedati, v kolikšnem času bi težave uspeli rešiti.

Je pa Glavina potrdil pisanje Primorskih novic, da se je koprsko okrajno sodišče odločilo, da zaradi dolga koprskega podjetja do Nove Ljubljanske banke in Porsche Leasinga septembra na dražbi proda poslovni prostor v lasti Euroshippinga po izklicni ceni 58.000 evrov.

Kot je pojasnil Glavina, je dolg povezan s kreditom, ki so ga najeli pri NLB za ladjo Istra. Kot je dodal, tudi s to banko tečejo pogovori in "ko bo čas, bomo tudi mi ukrepali".