1703079682-dsc6151-01-1703079660058 Svet24.si

Umrla je novinarka in publicistka Manca Košir, ...

azijski sršen, invazivna vrsta Svet24.si

Škodljivi azijski sršen je že pri naših ...

občina-ruše, urška-repolusk Necenzurirano

Policija preiskuje, kako je štajerska občina ...

jansa orban fb2 Reporter.si

Večni si želijo biti le avtokrati: v Moskvi, v ...

doncic Ekipa24.si

Kakšen odgovor Luke! Je kdo dvomil vanj? Vsem je ...

Tudi Brad Pitt je obupal .. Odkrito.si

Koga briga Barbariga?!

crypto.com arena Ekipa24.si

Sramota leta! V LA-ju skušali takole provocirati ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Slovenske železnice: Proga med Ljubljano in Koprom praktično uničena

Deli na:
Slovenske železnice: Proga med Ljubljano in Koprom praktično uničena

Foto: Bobo

Železniška proga med Ljubljano in Koprom je zaradi vremenskih ujm praktično uničena, saj so na odseku 50 kilometrov ostali le tiri, je včeraj v Odmevih na TV Slovenija povedal generalni direktor Slovenskih železnic (SZ) Dušan Mes. Dodal je, da potniški promet na tem odseku zaradi uničenja elektrifikacije ne bo stekel še nekaj mesecev.

Zaradi poškodb proge pa nastaja tudi velika gospodarska škoda v Luki Koper, saj v zadnjih šestih dneh kar 2700 vagonov ni bilo odpremljenih oziroma pripeljanih.

"Proga Ljubljana - Koper, ki je usodnega pomena tako za Luko Koper kot za Slovenske železnice, je praktično uničena. Sedaj poskušamo odstraniti vse padla drevesa, električne drogove, odstraniti vse žice, da bi tako čim prej zagotovili prevoz do in od Luke Koper z dizelskimi lokomotivami," je povedal Mes in dodal, da bi lahko ta promet zagotovili do konca tedna ali v naslednjem tednu.

"Upamo, da bomo že v četrtek lahko to progo usposobili za tovorni promet z dizelskimi lokomotivami, ki si jih bomo tudi izposodili in s tem improvizirali. To bo povzročalo bistveno večje stroške," je dejal Mes.

A Mes je poudaril, da bo ta proga prevozna samo za tovor. "Potniški promet na tem odseku praktično ne more potekati, dokler ne bo ponovno vzpostavljena elektrifikacija, kar bo zelo dolgotrajen proces, ki bo po moji oceni najbrž trajal od štiri do pet mesecev," je še dejal generalni direktor Slovenskih železnic.