Šircelj je pojasnil, da je vsak proračun narejen na podlagi določenih gospodarskih in finančnih gibanj, ki pomenijo osnovo za nadaljnje načrtovanje vseh makroekonomskih kazalnikov, kar je veljalo tudi za proračuna za leti 2013 in 2014. "So se pa makroekonomski kazalci spremenili, zato je tudi možno, da pride do sprememb," je dodal.
Po njegovem mnenju z vladnim predlogom rebalansa proračuna za leto 2013 ni bil narejen kvalitativen preskok v javni upravi, prav tako v njem tudi niso predvideni ukrepi, ki bi izboljšali kvaliteto javnega sektorja ter kvaliteto storitev, ki jo od javnega sektorja davkoplačevalci pričakujejo.
"Veliko več bo treba narediti na področju javnega sektorja, ne le v smislu splošnega zniževanja plač in večje uravnilovke, temveč v povečanju kvalitet storitev," je dejal.
Šircelj v rebalansu pogreša ukrepe, ki bi spodbudili vlagatelje, tako domače kot tuje, za neposredne investicije. Po njegovih besedah smo namreč v položaju, ko bi za vlagatelje morali pripraviti ciljne ukrepe oziroma jim pokazati, katere investicije so tiste, ki bodo na razpolago, ki bodo brez administrativnih bremen in ki bodo potekale ob boljših finančnih pogojih.
V četrtek naj bi namreč vlada potrdila rebalans proračuna za letošnje leto. Kot je v torek pojasnila predsednica vlade Alenka Bratušek, je bil proračun za leto 2013 pripravljen popolnoma nerealno.
Predlog rebalansa proračuna predvideva zmanjšanje porabe za 25 milijonov evrov. Za toliko naj bi se torej zmanjšali odhodki, ki so v veljavnem proračunu predvideni v višini 9,6 milijarde evrov. V samem predlogu gre povečini za prerazporejanje sredstev med ministrstvi.