Revija Reporter
Slovenija

Se bodo Blejci spet zmrdovali nad slovenskimi turisti? Letos jim rešujejo sezono!

Reporter, STA

14. sep. 2020 15:37 Osveženo: 15:39 / 14. 9. 2020

Deli na:

Blejsko jezero in otok s cerkvijo (fotografija je simbolična).

Bobo

Letošnjega avgusta so na Bledu zabeležili 144.500 nočitev, kar je 69 odstotkov lanskoletne avgustovske realizacije. Največ, kar 55.000 nočitev so opravili slovenski gostje, ki jih je bilo na Bledu enajstkrat več kot avgusta lani, so danes sporočili iz Turizma Bled, kjer so bili z avgustovskim številom nočitev zadovoljni.

Kot je povedal direktor Turizma Bled Tomaž Rogelj, so bile številke nižje od lanskih, a vendarle nad pričakovanji. Zasedenost je bila namreč skoraj 70-odstotna. "Če upoštevamo, da kar nekaj hotelov ni bilo odprtih, ugotovimo, da je bila zasedenost zelo dobra," je pojasnil Rogelj.

Hoteli Kompas, Savica in Grand hotel Toplice so bili prav tako tako kot Savine depandanse namreč zaprti, hotel Rikli Balance pa se je odprl šele 15. avgusta. Kljub temu so na Bledu letošnjega avgusta zabeležili 144.500 nočitev, kar je 69 odstotkov od lanskih 211.000 avgustovskih nočitev. Na letnem nivoju pa je Bled letos od 1. januarja do 31. avgusta dosegel nekaj več kot 42 odstotkov nočitev glede na lani.

Kot je poudaril Rogelj, je Bled letos zadihal s polnimi pljuči, saj ni bilo prezasedenosti in prenasičenosti. Tudi struktura gostov je bila drugačna, saj so bili na Bledu individualni gosti, ki so se razpršili po prostoru. "Vse to nam je naredilo zelo dober avgust," je zadovoljen direktor Turizma Bled.

Največ nočitev so letos opravili slovenski gostje, in sicer v avgustu več kot 55.000, na drugem mestu so bili Nemci z nekaj manj kot 33.000 nočitvami, sledili so Nizozemci in Madžari. Slovenski gostje so letos avgusta na Bledu opravili kar enajstkrat več nočitev kot avgusta lani, ko so jih ustvarili 5000.

Rogelj je ob teh podatkih pohvalil tako odločitev vlade za turistične bone, ki so pripomogli k večji zasedenosti, kot tudi domače ponudnike, ki so ustvarjali dodatno ponudbo in se skušali predstaviti v kar najboljši luči. "To je rezultiralo tudi v to, da je po našem mnenju Bled pridobil v očeh javnosti kot destinacija, ki je zanimiva in ima marsikaj za ponuditi," je ocenil Rogelj.

Posamezne hotelske hiše, predvsem Sava Hoteli Bled in Hotel Ribno, so letos veliko vložile v promocijo na slovenskem trgu, Turizem Bled pa od junija naprej na slovenskem trgu in v bližnjih državah izvaja aktivno digitalno kampanjo, usmerjeno v pohodništvo in kolesarstvo.