nevihta, strele Svet24.si

Maj prinaša plohe in nevihte. V teh krajih bo ...

azijski sršen, invazivna vrsta Svet24.si

Škodljivi azijski sršen je že pri naših ...

kres, ogenj, prvi-maj, kresovanje Necenzurirano

Živel 1. maj ali kako normalizirati nenormalno

festival svobode gibanje svoboda zbiljsko golob pl Reporter.si

Golobovo napihovanje z dvema mandatoma, v katerih ...

gabriela doncic 24 Ekipa24.si

Uau! Luka Dončić pokazal izjemno darilo, ki ga ...

Tudi Brad Pitt je obupal .. Odkrito.si

Koga briga Barbariga?!

oblak danilovic Ekipa24.si

Takšnega Oblaka ne poznamo! Njegova izbranka je ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Revizija drugega tira naj bi ceno projekta znižala pod pol milijarde

Deli na:
Revizija drugega tira naj bi ceno projekta znižala pod pol milijarde

Foto: Bobo (fotografija je simbolična)

Ministrstvo za infrastrukturo bo danes objavilo izsledke revizije projekta drugega železniškega tira Divača-Koper, ki so jo opravili v torinskem podjetju Geodata Engineering.

Revizijo so opravili v torinskem podjetju Geodata Engineering, vključuje vse možne racionalizacije in optimizacije projekta, njegovo vrednost pa naj bi po poročanju nekaterih medijev znižala pod milijardo evrov.

Poročilo revizije, ki ga je Direkcija RS za infrastrukturo prejela pred tednom dni, bo vladi služilo kot podlaga za odločitev o tem, kako s projektom drugi tir nadaljevati. Na podlagi poročila bo infrastrukturno ministrstvo oblikovalo tudi zaključno finančno konstrukcijo.


Direkcija RS za infrastrukturo je z izbranim izvajalcem Geodata Engineering 176.900 evrov vredno pogodbo za izvedbo revizije podpisala junija, vključuje pa preveritev ocenjene vrednosti ter vse možne racionalizacije in optimizacije za projekt drugega železniškega tira Divača-Koper. Prve ugotovitve revizije so sicer na ministrstvu prejeli že konec septembra, Radio Slovenija pa je takrat poročal, da naj bi revizija vrednost projekta znižala z 1,4 milijarde evrov na manj kot eno milijardo evrov.

Več medijev je tudi pisalo, da naj bi se ocene vrednosti gradnje gibale okoli milijarde evrov (brez DDV in zgolj za tovorni promet), in do 1,4 milijarde evrov (s progo za tovorni in potniški promet in skupaj z DDV). Razlike nastajajo predvsem zaradi različnih ocen nepredvidenih stroškov.

Do revizije so bili kritični v svetu za civilni nadzor drugega tira, ki ga med drugim sestavljajo priznani slovenski ekonomisti in pravniki. Ti so revizijo, na podlagi prvih izsledkov, označili za izjemno nekompetentno in nestrokovno, po besedah ekonomista Jožeta P. Damijana pa je bila namenjena kvečjemu temu, da potrdi vrednost v investicijskem programu, ki jo je naredil DRI.