Reporter
Reporter
Naroči

Resničnostni šovi zanimajo slabo petino slovenskih spletnih uporabnikov


Resničnosti šovi zanimajo le slabo petino slovenskih uporabnikov spleta, kažejo podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS). Skoraj enkrat več oz. okoli 40 odstotkov uporabnikov takšne vsebine sploh ne zanimajo.

kmetija_0.jpg

STA
 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Zadnji dostopni podatki raziskave MOSS kažejo, da 14,2 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov zanimajo resničnostni šovi, 5,6 odstotka jih to področje zelo zanima, 18,9 odstotka pa resničnostni šovi niti zanimajo niti ne zanimajo.

Slabo petino oz. 19,3 odstotka takšni šovi ne zanimajo, 37,9 odstotka spletnih uporabnikov pa je izjavilo, da jih resničnostni šovi sploh ne zanimajo.

Največ spletnih uporabnikov, ki jih resničnostni šovi zanimajo ali zelo zanimajo, je iz starostne skupine od 15 do 24 let. Med uporabniki, ki jih resničnostni šovi zanimajo ali zelo zanimajo, je največ spletnih uporabnikov s končano triletno poklicno šolo, sledijo jim uporabniki s štiriletno srednjo šolo, še šolajoči se uporabniki ter uporabniki s končano osnovno šolo ali manj. Resničnostni šovi najmanj zanimajo spletne uporabnike s končano višjo, visoko šolo, univerzo ali več.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, v obdobju 2013/2015 jo izvaja podjetje Gemius Adria.

Ključne besede
Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.