V Reporterja smo že razkrili, da poleg šestih funkcionarjev (predsednika države, vlade in državnega zbora ter ministrov za notranje, zunanje zadeve in obrambo), ki se v skladu z zakonom vozijo z varovanimi vozili, vladni šoferji v službenih vozilih v službo in domov prevažajo tudi ministrico za izobraževanje Majo Makovec Brenčič, ministrica za zdravje Milojko Kolar Celarc, ministra za gospodarstvo Zdravka Počivalška in generalno sekretarko vlade Lilijano Kozlovič.
Občasno tak prevoz uporabljata tudi minister za infrastrukturo Peter Gašperšič in minister za kmetijstvo Dejan Židan; službeno vozilo za osebno uporabo imajo še minister za javno upravo Boris Koprivnikar, ministrica za razvoj Alenka Smerkolj in šefinja državnega protokola Ksenja Benedetti, ki pa se v službo in iz nje vozijo sami. Ta privilegij jim omogoča vladna uredba o uporabi službenih avtomobilov v organih državne uprave iz leta 1999, ki jo je podpisal Marjan Podobnik, takratni podpredsednik vlade Janeza Drnovška.
Med ministri za infrastrukturo je šofer v službo vozil Sama Omerzela, ki je bil minister v vladi Alenke Bratušek, Zvonko Černač, minister v drugi Janševi vladi, se je s službenim vozilom v službo in domov vozil sam.
Iz vladnega urada za komuniciranje smo pridobili podatke tudi za prejšnja dva mandata. Tako kot Počivalška so v službo in domov vozili tudi vse tri njegove predhodnike: Stanka Stepišnika in Metoda Dragonja v vladi Alenke Bratušek ter Jožefa Petroviča, ki je bil minister v vladi Mira Cerarja mesec dni. Med ministri za infrastrukturo je šofer v službo vozil Sama Omerzela, ki je bil minister v vladi Alenke Bratušek, Zvonko Černač, minister v drugi Janševi vladi, se je s službenim vozilom v službo in domov vozil sam.
Podobno sta službeno vozilo za prihod v službo uporabljali tudi prejšnji Cerarjevi ministrici za izobraževanje Stranka Setnikar Cankar in Klavdija Markež, medtem ko sta se Žiga Turk in Jernej Pikalo vozila s svojimi avtomobili. Tudi prejšnja ministrica za kulturo Julijana Bizjak se je v službo vozila s svojim avtomobilom, njen predhodnik Uroš Grilc (v vladi Bratuškove) pa se je vozil s službenim vozilom.
Kmetijskega ministra Dejana Židana je občasno šofer vozil v službo tudi v času vlade Alenke Bratušek, prav tako tudi njegovega predhodnika Franca Bogoviča (v drugi Janševi vladi). Pravosodni minister Senko Pličanič, ki je služboval v obeh prejšnjih vladah, je imel službeno vozilo v osebni rabi, s katerim se je vozil tudi v službo.
Z ministrstva za zdravje so sporočili, da je bila ureditev prevoza enaka tudi v mandatu Alenke Bratušek in Janeza Janše. Takrat sta bila ministra Tomaž Gantar in Alenka Trop Skaza. Sedanja ministrica Milojka Kolar Celarc za prevoz v službo potrebuje šoferja. Tudi oba generalna sekretarja prejšnjih vlad, Božo Predalič in Tanja Šarabon, sta se v službo vozila s službenim avtomobilom, vendar sama, Darko Krašovec (predhodnik Lilijane Kozlovič) je uporabljal svoje vozilo.
Varovane osebe so vozili z varovanimi vozili, Janšev obrambni minister Aleš Hojs pa je poleg vozila z varovanjem imel tudi službeni avtomobil v osebni uporabi.