Pustni naval na krofe
Pust je pred vrati in potrošniki bolj pogosto kot v ostalem delu leta posegajo po krofih. Proizvajalci se temu prilagajajo in prodajne police se v teh dneh šibijo pod tem okroglim pecivom iz kvašenega testa z značilnim venčkom in polnilom, ki že dolgo ni nujno le marmelada. Letos večinoma pričakujejo večjo prodajo kot lani.
V skupini Don don, pod okriljem katere od lanske jeseni deluje tudi Pekarna Grosuplje, so lani v pustnem času naredili dva milijona krofov. Za letos podatka še nimajo, vendar so naročila letos večja, tako da bo številka presežena, so povedali za STA.
V Gostinskem podjetju Trojane se lahko z dobro prodajo krofov pohvalijo vsak dan v letu. Dnevno jih ocvrejo in prodajo od 2000 do 5000, v pustnem času pa se ta številka za nekajkrat poveča. Kot so povedali za STA, nameravajo v času od debelega četrtka do pepelnične srede narediti 100.000 krofov, od povpraševanja pa bo odvisno, ali bodo to številko tudi dosegli.
V Mlinotestu s posebno moko poskrbijo tudi za tiste, ki se odločijo za izdelavo krofov doma, sicer pa jih v zadnjih letih v obdobju okoli pusta ocvrejo približno 100.000 krofov dnevno.
Ostanite obveščeni
Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.
"Več kot 40 odstotkov jih prodamo v tujino, v letošnjem letu bomo nekoliko povečali prodajo na Hrvaško, na drugih trgih in v Sloveniji pa je prodaja konstantna," so sporočili iz Mlinotesta.
Krofi so včasih naznanjali post po pustu, zato so si v pustnem času ljudje radi privoščili tudi nekaj mastne in bolj kalorične hrane. Danes ni več tako, ugotavlja član uprave Mlinotesta Danilo Kobal in dodaja: "Ljudje imamo krofe pač radi in ni razloga, da jim ne bi postregli z njimi."